Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Linda - 2 maj 2009 17:50

Idag var det dags att åka hem från Göteborg igen. Jag åkte hem med tre tåget så jag har snart vart här i två timmar. Har lite ont i mina händer efter att ha dragit runt med min tunga jävla väska. Men det är tur att den har hjul, men jag tror dock att hjulen börjar ge med sig lite..

Jag har haft det jättebra nere i Göteborg! Vädret har vart underbart, jag har solat lite, träffat gamla GOA kompisar och vart hemma hos mamma.

Dels var det hur jävla roligt och trevligt som helst att träffa Sophie igen - det var ju över två år sen sist :( Men NU kommer vi ses oftare som sagt när hon flyttat hem till Göteborg, och hon lämnat Stockholm - BRA GJORT SOPHIE ;)


Igår var jag ju på en liten maskerad/fest hos min kära kompis C., :) Jag tog med mig syrran som sällskap, och hon fann sig bra där även om hon var yngst. Jag drack några groggar, men jag blev inte full direkt lite mer salongsberusad!

Det var trevligt att träffa C., och A., igen - det är en bra tjej det där C., Henne ska du vara rädd om ;) Syrran och jag kom lite senare eftersom hon hade jobbat, och så en stund efter oss kom min IDOL :D Idolen är pappa till C., och brorsan M., Deras pappa har alltid varit och kommer alltid vara min favorit - min idol helt klart! Han skämtar och det gjorde han massor igår också! Jag gillar hans skämt. SÅ JÄVLA SKÖN! Syrran tyckte också det att han var jävligt rolig. Nä, bättre pappa kan dem inte ha!


Något jag och C., hade sett fram emot det var att få träffa T., igen :D Herre jävlar vad längesedan det var vi sågs! Henne har jag verkligen saknat, och jag har tänkt på henne många gånger. Vi var ju tajta som fan under många år på grundskolan. Nä, det uppskattade jag verkligen att få träffa henne igen efter alla åren och jag vet att C., gjorde det också. Sen när jag åker hem om tre veckor igen ska vi tre träffas i stan och umgås, prata ännu mer än vad vi gjorde igår.. UNDERBARA DAGAR helt klart har jag haft.


Nä, nu ska jag ringa mig efter en Kebab Pizza är sjukthungrig nu känner jag. Kommer sitta ute på balkongen på mina nya fina stolar också här ikväll. Kändes konstigt att åka iväg när dem var nyköpta speciellt när det har vart så fint väder ute. Ni får ha en trevlig lördags kväll folks! Tjing tjong! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards