Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Linda - 1 maj 2009 11:36

 

För fem minuter sedan började den här söta filmen.. Tycker att den är så bra och den är så söt. Bertil och Nils är ju bara för söta.

Gårdagen då? Jo, den var trevlig :) Det var riktigt kul att träffa Sophie igen vi hade ju en del att ta igen. Men nu när du bor här nere kommer vi ju att träffas oftare vilket kommer bli skoj! Haha, när jag åkte dit igår tryckte jag för sent på knappen på bussen så jag fick hoppa av på hållplatsen efter. Det var ju inte så långt, men lite längre än vad jag hade trott, haha. Samtidigt var det kul att se huset jag hjälpte ju till när dem flyttade dit. Då var det tomt där och mars månad var det också.

 

Snart ska jag ut och sola en liten stund lägger mig uppe vid skolan tror jag. Orkar inte gå så långt jag ska ju iväg ikväll till C., och A., :)

Idag ska vi äta Kyckling Klubbor, Ris, Currysås och Sallad till! Gott med Kyckling tycker jag riktigt gott :)

Ni får ha en trevlig fredag folks! Hoppas att Ni inte är alltför bakis idag? Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards