Alla inlägg den 29 april 2009

Av Linda - 29 april 2009 22:50


Idag åkte jeanskjolen på i det fina vädret :) Härligt att man kan använda sommar kläder nu! 


* Topp, H&M.

*Jeanskjol, VeroModa.

* Leggings, Ginatricot.

* Ballerina skor Estprit, Johanssons skor.

Av Linda - 29 april 2009 21:24

ÄNTLIGEN är jag hemma i mitt älskade Göteborg! Jag kom ner till två och gick iväg till Gamla Ullevi för att överraska syrran. Men hon hade ju redan listat ut det att jag skulle komma dit haha. Jag väntade där en timme på henne, efter det gick vi in på Nordstan, närmare bestämt Ginatricot. Där inne var det trengt och en jävla massa folk, skit jobbigt! Speciellt att gå runt med min väska där inne. De håller på att bygger om också, kanske därför det var lite trångare. Efter det gick vi in på H&M och där hittade vi lite kläder också, nere på Divided var det överbefolkat, fan vad trångt. Vi gick vidare till beckmans och köpte varsin Mjukglass :D Som jag har längtat efter den där glassen. satt och tjatade vid Stora Teatern, sen gick vi till Kungsgatan och in på H&M och Gina igen. På Gina hittade vi det vi ville ha, dessutom i våra storlekar.

På vägen till bussen gick vi förbi en Kiosk typ där de sålde billiga Baugetter, vi köpte varsin med Skagenröra i :D SÅ JÄVLA GOTT!

Nu är jag helt slut, somnade efter tre inatt kunde inte somna alls. Jävla jävla jobbigt. Nu ska jag ringa Sophie och prata om imorgon.

Tjing tjong så länge folks!

Av Linda - 29 april 2009 21:10

Nu när jag är nere i Göteborg, hann jag självklart med lite shopping idag. Jag överraskade syrran på hennes jobb och efter det gick vi iväg mot Nordstan för att shoppa :) Kungsgatan tog vi också, där är man ju inte alltför ofta längre, men vi hittade det vi inte hittade inne i Nordstan!

Jag är jävligt nöjd med mina inköp och hon var jävligt nöjd hon också för den delen..



Nedan följer bilder på det jag shoppade i Göteborg:

* Linne, 99 kronor och Leggings, 99 kronor, båda från Ginatricot- Jag behövde ett grått linne och ett par svarta leggings till!

* Klänning, 149 kronor, Ginatricot- SÅ SÖT! Såg den här för en månad sedan i Skövde och blev kär i den direkt! 

* Hipsters, 59,5o kronor, H&M- SNYGGA! Jag gillade dessa och speciellt med knapparna!

* Jeanskjol, 298 kronor, H&M- SNYGG, SNYGG! Är riktigt jävla nöjd och jag var på jakt efter en jeanskjol! 

Av Linda - 29 april 2009 11:00

ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN!

Idag ska jag äntligen ner till mitt LOVELY GÖTEBORG! Det är nu det är som finas, bäst och härligast att vara där nere när våren och värmen har kommit. Jag har fan inte vart hemma i Göteborg sen i julas och det är fyra jävla månader. Men i januari och februari var jag för fattig för att åka ner. Förra månaden skulle jag åkt hade jag tänkt slutet av mars/början på april, men då hade ju Morfar dött :( Fick skjuta upp det helt enkelt och att han dog är sorgligt och hemskt, (men det bästa för honom eftersom han hade gett upp), men det är även en godkänd förklaring till att jag inte har vart hemma.

När jag kommer ner sen till två ska jag gå till syrrans jobb och överraska henne. Får tvinga med henne på stan hade jag tänkt :)

Men det har hon nog inget emot det lär hon inte ha! Jag ska köpa mig en Beckmans Mjukglass också :D Som jag har väntat på den där mjukglassen alltså! Världens bästa mjukglass har de där.

Sen blir det dags för shopping med sällskap av min klumpiga väska, men det går bra ändå har ju alltid gjort så förut hehe.

Nä, nu ska jag sminka mig lite och packa ner det sista.

Ha en bra dag så länge! Tjing tjong!

Av Linda - 29 april 2009 00:20


Nu har jag suttit och kollat igenom VeckoRevyn nummer 7 (19 Mars) 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat lite produkter i det här numret och det är blandat.


Detta hittade jag i VeckoRevyn nummer 7 (19 Mars) 2oo9:

* Svarta Kliklacksskor, Scorett, 999 kronor- Tycker att dessa är snygga!

* Lila Miu Miu-solglasögon, 1975 kronor- Jag tycker att fjärilsmönstret är riktigt snyggt! Men dessa kan man ju bara drömma om!

* Blommig Carin Wester-volangtopp, 1795 kronor- Jag ÄLSKAR ringningen i ryggen! (Dock är det inte riktigt denna de hade med i tidningen. Det enda som var skillnad är den volangkanten uppe på ryggen den var inte med, annars är det Exakt likt den i tidningen med ringningen i ryggen!)

* Svartvit T-shirt, Monki, 12o kronor- Härlig randig t-shirt och den är billig dessutom!

* Biotherm Leg Laser, 395 kronor- En färgad gel som ska verka uppiggande och dränerande!

* Lancôme La Feque Fever Läppglans. 24o kronor- Osmart förpackning som gör att applikatorn lätt fastnar inne i hylsan. Glanset lägger sig mjukt på läpparna och det känns som om formulan torkar in i läpparna. Sitter som berget, också efter mat och dryck!

* Narciso Rodriguez For Her 5o ml EdP, 79o kronor- Omtyckt parfym! Vill ha någon gång!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards