Alla inlägg den 27 april 2009

Av Linda - 27 april 2009 21:00

Jag var ju på stan en sväng idag och tittade lite på Lindex och VeroModa. Eftersom jag hade rabatt kuponger på 25% på Lindex ville jag gärna hitta något där. Jag såg leggings som jag tänkte slå till på, men de fanns inte i min storlek SJÄLVKLART och sen hade de spets nertill. Har redan ett par med spets, så jag ville inte ha ett par till med spets. Jag fick köpt mig ett par String trosor i alla fall.


Dessa shoppade jag idag:

* String Trosor, 44,5o kronor (ordinarie pris 59,5o kronor, men jag hade ju 25%), Lindex- Tyckte de var snygga!  

Av Linda - 27 april 2009 19:45


Idag har det vart konstigt väder, sol ena stunden och sedan en jävla massa moln. Trodde att det skulle komma regn ett tag, såg verkligen ut så. MEN det har inte vart kallt ändå, vart rätt skönt även om det blåst en hel del. Jag har i alla fall haft en skön klänning på mig idag.


* Klänning, H&M.

* Leggings, H&M.

* Strumpor Hudfärgade, Lindex.

* Ballerinaskor Esprit, Johanssons Skor.

Av Linda - 27 april 2009 17:55

 


   

 

   


Nu har jag suttit och kollat igenom Cosmopolitans April nummer 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat lite blandat i det här numret.


Detta hittade jag i Cosmopolitans April nummer 2oo9:


* Escada Ocean Lounge 3o ml EdT, 375 kronor- Den här ska jag köpa mig! Escadas parfymer är riktigt goda!

* Christina Aguilera Inspire, 349 kronor- En strålande stjärna även utanför scenen! Med sin söta och lekfulla doft får den här parfymen oss att inta dansgolvet med sprudlande glädje samtidigt som den framhäver den livsglada Cosmo tjejen i ett nafs! 

* Estée Lauder Nutritious Vitamineral Liguid spf 1o Foundation, 36o kronor- Jättebra med solskyddsfaktor! Deras foundations är ju omtyckta!

* Max Factor Colour Collections Lipstick, 12o kronor- Billigt läppstift i en snygg färg!

* Vit Kuvertväska, LaRedoute, 229 kronor- Fin väska!

* Lila Acne-klänning, 45oo kronor- Den här klänningen får mig att tänka på teve-serien The Jetsons! Jag gillar den lila färgen också!

* Blommig Rules by Mary-klänning, 899 kronor- Jag gillar mönsret och frägerna, men skulle drunka i den här tyvärr! Fin är den i alla fall!

Av Linda - 27 april 2009 13:55

Eftersom jag har blivit så jävla gammal (25) fick jag ÄNTLIGEN den där kupongen från ICA, där jag får en GRATIS Frödinge Tårta.

Jag valde en Schwarzwaldtårta :) Nu jävlar ska det ätas tårta här ;)

Av Linda - 27 april 2009 13:35

ÄNTLIGEN LÖNING!

Faaaaaan, det är alltid lika skönt varje månad när lönen kommer in på ens konto :D Jag har redan vart iväg på PA:s och storhandlat mat för den här månaden, det blev i en helt okej summa den här månaden också 642 kronor gick det på idag. Jag hade massa rabatter, pant och en gratis grej med.
Jag hade ett möte/ärende runt tio imorse och sen efter det cyklade jag hem för att hämta mina kort, panten och handlarlistan, för att sedan efter det cykla till PA:s. Jag kom hem strax efter tolv, så jag har packat upp och fixat med lite annat här hemma.

Det är rätt skönt ute idag faktiskt, men det blåser en del som Vanligt typ. Solen den skiner så där bra genom molnen. Kommer sätta mig på balkongen lite senare. Men snart ska jag iväg till stan och kika runt lite granna.

Sen senare idag ska jag köpa mig en Kebabrulle, har vart sugen på en länge nu, så det ska bli gott med en rulle faktiskt :)

Ha en trevlig måndag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards