Alla inlägg den 22 april 2009

Av Linda - 22 april 2009 22:46

Av Linda - 22 april 2009 17:00

Jag har vart lite sugen på Våfflor nu i några dagar så idag tänkte jag grädda lite Våfflor till mig. Var tänkt att jag skulle göra det igår, men då hoppade jag ju in och jobbade akut istället. Det är lätt att göra, det sköter sig självt och tar inte så lång tid om man gör till en person.

Annars har det vart en lite seg dag, jag har gått runt och haft en jävla huvudvärk idag, men så gick jag ut och cyklade en sväng och då försvann den sen när jag hade kommit hem, SKÖNT! Jag hade dock en lite tjockare jacka idag, har ju vart lite krasslig i min hals, men det var för varmt att ha den jackan på sig även om jag hade kortärmat under! Men den jackan är bra att ha på kvällarna är lite mer av en höst/vår jacka.

Nä, nu ska jag sätta igång med maten här. Är lite sulten nu..

Men Ni får ha en trevlig onsdags eftermiddag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 22 april 2009 13:30

 

   

 

   



Nu har jag suttit och kollat igenom CHIC nummer 6 (12 Mars) 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat en del och det är jätte kul.


Detta hittade jag i CHIC nummer 6 (12 Mars) 2oo9:


* Lila Klänning, VILA finns hos www.nelly.com bland annat, 399 kronor- Fin klänning i en härlig färg, ser lite soft ut också!

* Blågråa Slitna Jeans, Urban Outfitters, 7o5 kronor- SNYGGA Jeans! VILL HA!

* Blåa Hudson-jeans, finns hos www.missgreta.se bland annat, 228o kronor- VILL HA! Tycker att de är snygga, jag gillar färgen!

* Svarta Pumps, Wildflower finns hos www.brandos.se, 349 kronor- Billiga skor och de är fina!

* Svarta Alexander McQueen-pumps, finns hos www.brownsfashion.com, 4872 kronor- Dessa är inte lika billiga som de ovanför, men de är SJUKT SNYGGA!

* Lancôme Pink Punk and Black Palette Irreverent Madame, 495 kronor- Fina färger i palletten, VILL HA! En aning dyr bara, men deras produkter är bäst!  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards