Alla inlägg den 19 april 2009

Av Linda - 19 april 2009 22:35

Hehe, jag visst ju att den här personen jag jobbade med ikväll är LITE speciell och OO JA, det kan man lugnt påstå att hon är, kärring jäveln. Så imorgon tänkte jag cykla till jobbet och snacka med min chef lite och se vad hon säger. Jag vågar ju i alla fall säga ifrå, speciellt när jag vet att kärringen gör fel och jag berätta för en annan personal att si och så gjorde hon, så hon höll med om att jag ska snacka med min chef.

Annars har det vart en helt okej dag att jobba. Hade med mig Wok och Nudlar idag som jag åt.

Nu ska jag fortsätta glo på teven och sen ska jag lägga mig och läsa en stund innan jag ska sova.

God natt på Er folks! Tjing tjong!

Av Linda - 19 april 2009 15:56

Tittade lite på min mottagna filer på datorn och då såg jag den här vilden som togs efter Morfars begravning och blommorna som vi hade köpt till mormor och Markuus grav <3

Blommorna som mamma och morbror J, köpte var så fina!

JAG SAKNAR ER MORMOR OCH MARKUU, ÄVEN MORFAR!

OCH SIST MEN INTE MINST SAKNAR JAG LAXÅ!


Av Linda - 19 april 2009 15:00

Jag har precis vart inne och kikat lite på ASOS Bikini utbud och det fanns en hel del snygga bikinig måste jag säga :)

De hade jätte många snygga Bandeau överdelar, riktigt många och snygga. Själv funderar jag på att köpa en sådan i år, finns många och det verkar som att många affärer/märken kör på de överdelarna den här bikini säsongen...


* Bandeau Bikini Lila/Vit- Vill ha! Så fin bikini i härliga färger!

* Fjärilsmönstrad Bikini- Jag gillar mönstret på den här bikinin!

* Bikini Trosor- Tillhörande överdelen!

* Bandeau Grön/svart- VILL HA! Härliga färger, dessutom är den snygg!



Av Linda - 19 april 2009 11:44

Nu sitter jag på jobbet och jag har strax jobbat i fem timmar av mina tio och en halv timme. Jag ska snart cykla hem för att ha ett break på 4½ timme. När jag kommer hem ska jag lägga mig och sova en bra stund. Kommer bli lätt idag eftersom det är massa moln och ingen sol som skiner, vilket hade vart tråkigare för min del när jag kommer hem sen.

Känner mig dock fortfarande lite svullen/irriterad i halsen :( Är rätt trött nu med så jag bara längtar hem till min säng!

Ska ju tillbaka sen igen ohc jobba, det är ju rätt jobbigt faktiskt. Andra passet är mellan 16.3o-22, då är det rätt lugnt, allt det jobbiga är redan gjort då!

Nä, nu ska jag snart dra! Tjing tjong så länge folks!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards