Alla inlägg den 17 april 2009

Av Linda - 17 april 2009 22:18

SÅÅÅÅ BRA :D

Kan inte säga mer än att VOLBEAT i mitt <3

Och min morbror tänker jag på när jag var i Laxå!

Av Linda - 17 april 2009 21:26

Den här låten dök upp i min hjärna i duschen nyss och jag började sjönga på den här låten.

Jag tycker att den är så himla skön!

Och AKKURAT kände jag så som de sjunger för åtta månader sedan :(

Av Linda - 17 april 2009 17:24

Klockan tolv började min tvätt tid idag, så då var det bara att gå ner med tvätten och slänga in de två första maskinerna. Är jävligt skönt nu i efterhand att ha fått tvättat, det var en hel del kläder den här gången. Eftersom gubbarna håller på och jobbar på taket varje vardag blir jag ju väckt runt sju på morgonen och kan faktiskt inte somna om ordentligt sen, eftersom det är som att de bankar en i huvudet hela tiden. Så nu är jag helt jävla övertrött, är nog därför jag har en sådan jävla jobbig huvudvärk! Kände verkligen idag att jag ORKAR inte med deras bankande, hade lust att säga till dom, men det kan jag ju inte göra, de gör ju bara sitt jobb. Så jag har vart lite grinig samtidigt som jag tvättade, orkar inte med massa tjat då.

Nu tänkte jag laga mat och hoppas på att huvudvärken blir bättre! Jag tänkte äta Kyckling Buffalo Wings, Ris, Currysås och Sallad till! Blir jätte bra och det tar inte lång tid med min spis/ugn :) Dessutom är de där vingarna riktigt goda, bra kryddade är de också för den delen!

Sen ska jag sätta mig på balkongen och bara njuta av kvälls solen :)

Tjing tjong så länge folks!

Av Linda - 17 april 2009 13:20


Nu har jag suttit och kollat igenom VeckoRevyn nummer 6 (5 Mars) 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat lite produkter, skor och smink.


Detta hittade jag i VeckoRevyn nummer 6 (5 Mars) 2oo9:

* Lila Ballerinaskor, LaRedoute, 229 kronor- Fina skor, älskar Ballerinaskor!

* Estée Lauder Ideal Light Concealer, 26o kronor- Smart förpackning för superenkel disering och applicering. Den krämiga konsistensen är lätt att arbeta in. Huden känns varken kladdig eller torr. Sitter hela dagen. Bästa concealern vi testat någongsin!

* MAC Hello Kitty-läppglans, 195 kronor/styck- VILL HA! Den i rosa förstås! Så söta läppglans och söta förpackningar! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards