Alla inlägg den 15 april 2009

Av Linda - 15 april 2009 19:00


Så här såg jag ut idag, det har ju vart fint väder ute idag, men det blåste lite, vilket är jobbigt när jag cyklar.

Dessa bilderna är inte de bästa som sagt, men man ser ju ändå bra.

Tog en bild med jackan på och en utan jackan.


* Jacka, H&M- ÄLSKAR DEN!

* Cardigan/kofta, Lindex, NY (har bara använt den en gång innan).

* Linne, H&M.

* Jeans, BikBok- Favvo jeansen!

* Ballerina Skor Esprit, Johanssons Skor.

Av Linda - 15 april 2009 17:20

Efter att ha fått iväg min ansökan till hösten, så gick jag in och googlade brudklänningar. Faaaaaan vilka snygga brudklänningar det finns :)

Här är två stycken som jag inte hade haft något emot att ha på mitt bröllop. Haha, men Tjena om det ens blir av, men titta får man ju faktiskt gör hur mycket man vill :D


* Brudklänning 1 från Gnetagalten.

* Brudklänning 2 från Brudon.

Av Linda - 15 april 2009 15:40

Nu börjar jag bli stressad här. Nu ska jag fixa med mina ansökningar till hösten. Var tvungen att fundera lite mer och det gör jag bäst när jag är ute och cyklar! Jag cykla en bra sväng och jag cyklade till Willys för att handla lite smått som jag behöver här innan lönen kommer. Var ute och cyklade en sväng runt Vindängen och runt där med efter att jag hade lämnat mina varor hemma. Fick köpt mig Cosmopolitan och VeckoRevyn idag också! Till middagen får det bli Wok med Nudlar till, det går fort att göra och är dessutom gott!

Tyvärr blåser det så jävla mycket idag och det är väldigt jobbigt tycker jag! Men förhoppningsvis blir de här valen bra och kommer jag inte in, då är det inget som jag kan göra något åt! Jag tänker FAN inte ge mig när det gäller den här utbildningen, NO WAY!

Ni får ha en fortsatt trevlig onsdag folks :) Tjing tjong!

Av Linda - 15 april 2009 12:00

SKIT, SKIT nu sitter jag här igen med mina jävla ansökningar till hösten. TYVÄRR har jag inte funderat så mycket som jag borde gjort under det här året som jag har haft mitt studieuppehåll, MEN jag vet på ett ungefär. Jag kommer att söka min utbildning som jag vill gå, lite kurser inom det ämnet och kanske andra kurser. Har dock inte hela jävla veckan på mig utan bara idag att fundera ut, vad jag vill läsa sen till hösten...


Det har ju bara vart EN JÄVLA MASSA SKIT HELA TIDEN! Därför har jag inte kunnat fokusera på det som är VIKTIGT FÖR MIG! Detta måste jag förbättra mig på, men jag kan jävlar i mig säga ifrån också.. Men detta gäller min framtid och MITT LIV, acceptera det, har mina egna issues..

Så vi får se hur det blir här idag, lär ju bli spännande. Har kunnat få sova inatt och nu på morgonen, trots allt bankande och donande på taket. Idag var jag för trött för att ens fokusera på deras bankande.

Nä, fixa massa saker här nu! Tjing tjong folks!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards