Alla inlägg den 7 april 2009

Av Linda - 7 april 2009 21:05

SÅ JÄVLA BRA LÅT!

Bra att lyssna på sån här musik när man är förbannad!!

Av Linda - 7 april 2009 20:00

När jag hade duschat färdigt satte jag på teven och tittade på Halv åtta hos mig. Jag gillar det programmet, tycker att det är trevligt att se vad de lagar för mat (äcklig ibland enligt mig), men oftast blir det jätte bra. De som är med är ju jätte duktiga på att laga mat också för den delen. Själv skulle jag inte ställa upp i programmet, men det är ju trevligt att andra vill :) Den här veckan är de i mitt ÄLSKADE Göteborg också..

Annars har jag haft en lugn dag, fixat med lite små plock så de är borta tills jag åker imorgon. Jag åt Wok med Nudlar idag istället, var helt okej. Har inte någon matlust för tillfället! INTE BRA för min del, INTE BRA! Men men, vad fan ska jag göra :S

Jag är i sorg, min kropp är det, psykiskt. Och det är KNÄCKANDE att sitta på en begravning på min 25-års dag.

FAN, KAN FOLK INTE FATTA DET? Jag är lite uppretad över saker och ting just för tillfället! SÅ ÄR DET!!

Av Linda - 7 april 2009 17:15

  

 


Nu har jag suttit och kollat igenom CHIC nummer 5 (26 Februari) 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat lite produkter och blandat är det också.


Detta hittade jag i CHIC nummer 5 (26 Februari) 2oo9:

* Svan Halsband, Lindex, 199 kronor- Jag gillar svanarna att de bildar ett hjärta! Lindex nya accessoarkollektion är resultatet av en tävling som företaget utlyste bland sina egna designer förra året. Maja Olsson vann med sina mänstrade accessoarer som går under namnet "The Swan Collection". De kommer att säljas i begränsad upplaga i utvalda Lindexbutiker i mars. Och 2o procent av försäljningspriset går till organisationen Kvinna till Kvinnas kamp mot sexslavhandel!

* Svart Trenchcoat, Lindex, 699 kronor- Snygg Trenchcoat!

* Korallfärgad Thread Social-klänning, finns hos www.netaporter.com, 4639 kronor- Hade man tagit bort det på axeln hade klänningen vart lite snyggare, tycker jag! Härlig färg dock!

* Armani 4 Eye Designing Colors Pink Light Palette, 535 kronor- Fina färger i paletten, lite väl dyr dock!

* Guerlain 4 Shades Eyeshadow Paradis Exotique, 48o kronor- Denna är lite dyr den också, men mönstret i paletten är häftig, tycker jag!

* Svarta Hotpants, LaRedoute, 99 kronor- Perfekta att ha att sova i!

Av Linda - 7 april 2009 11:30

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ser på Jay Lenos Show nu och vem är där om inte Vin Diesel :) Jag prata ju om honom igår på Msn, och tittade på en massa bilder på den HETA mannen.. Ja, fy fan säger jag bara. DRA ÅT HELVETE, vilken kropp han har, hans manliga röst och ja fan everything :) Sophies och min favorit ju, eller hur Sophie :)


Idag måste jag packa, jag åker ju imorgon. Jag behöver dock inte packa med mig så mycket kläder, vet ju vad som är viktigast att ha med och det är ju kläderna till begravningen.

Annars blir det la att ta det lugnt bara tror jag, ladda mentalt :S

Ni får ha en trevlig tisdag folks! Tjing tjong!


Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards