Alla inlägg den 4 april 2009

Av Linda - 4 april 2009 23:18

Jag var inne och kolla på www.nyhetskanalen.se idag på eftermiddagen, för att se Vädret och hur många grader det har vart i min stad idag, 18 GRADER :D Hur jävla underbart som helst verkligen. Vindstilla i princip och en glassande sol. Så jävla härligt måste jag säga...

Jag var ute och Power walkade idag i 1 timmer och 3o minuter, jag gick hela: Hälsoslingan, Hollendergatan, Vindängen runt där, hela långa Bangatan fram till F-berget och hem.

Riktigt skön runda idag också, MEN jag underskattade lite väl mycket mina Tygskor. Jag trodde nämligen inte att de kunde ge mig SKOSKAV och BLÅSOR. I HELVETE HELLER, där fick jag för den tanken märkte jag ju när jag började närma mig mitt hem. FUUUUUUCK vilka jävla blåsor jag hade fått, 3 stycken på höger fotens tår och 2 på vänster fotens tår. Secigt värre verkligen. Jag HATAR mina jävla fötter! De tål ju ingenting.. Helt värdelösa när det gäller nya skor. Men ska ju vara glad att jag har fötter, alla har ju tyvärr inte det :( Är bara så trött på att de ska fucka sig så mycket..


När jag kom hem satte jag mig på balkongen och stekte i en timma, åt även min Cornetto som jag hade köpt igår på Willys. Hörde alla ljuden av Hojjarna och jag såg en hel del under min runda :) Såg Han också på sin Hoj, såg så härligt ut. VILL HA en själv, älskar verkligen Hojjar :D

Efter min lilla dröm imorse så har den här dagen vart Piss faktiskt. Sen har det vart för varmt för att vara sugen på mat, åt bara en Macka och Yoghurt istället för middag. Men jag åt i och för sig min Kebabrulle som jag köpte igår kväll som lunch tidigare på dagen.

Nä, nu ska jag forsätta se på Vid Din Sida med Julia Roberts och Susan Sarandon bland annat, jag gillar den här filmen.

 Ni får hur som helst sova så gott och god natt folks! Tjing tjong!

Av Linda - 4 april 2009 18:12


Så här såg jag ut när jag skulle ut och Power walka förut.

Bilden är inte världens bästa, och tagen på toaletten. Har inte fått upp en helfigursspegel, därför är den inte så jätte bra.


* Jeansjacka Only/Vero Moda.

* Bolero, H&M.

* Linne, H&M.

* Jeanskjol, Vero Moda.

* Leggings Ginatricot.

* Tygskor, H&M, NYA!

Av Linda - 4 april 2009 11:56

Ni som känner mig och som har läst min Blogg vet ju att min morfar har dött och det var förra veckan. Men Ni vet även att Begravningen är på min 25 års dag.

Aja, i alla fall. I min dröm så hade morfar typ "vaknat till liv igen" efter att ha vart död lite. Och alla får reda på det mina syskon, mamma och hela släkten först, förutom jag de kommer och berättar det för mig. Att morfar nu lever igen och alla har planerat något ANNAT på min födelsedag, de i släkten och min familj ska utomlands. Och här sitter jag som var inställd på begravningen, som vart så jävla LEDSEN över detta, så kommer det beskedet, då blev jag förbannad och skrek att: Jag kommer inte gå på hans begravning när han DÖR nästa gång! Jag har vart inställd på att den kommer vara på min 25-års dag och ingen annan dag!

Sen sa de typ att morfar vill nu ta det lugnt, eftersom han fortfarande är svag, efter att ha vaknat upp igen.

        Efter det vaknade jag. Nu är jag jätte ledsen över den här JÄVLA drömmen! Vad är det för jävla drömmar man drömmer egentligen? Denna kommer störa mig hela dagen nu..


Ska snart ut och gå, för att rensa planeten en hel del. Har så jävla mycket att tänka på just nu, en del förstår och en del förstår inte...

Ni får ha en trevlig lördag i solen folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards