Alla inlägg den 3 april 2009

Av Linda - 3 april 2009 16:45

Efter ett tog jag tåget till Skövde, målet var att shoppa idag :)

Men även hitta något till Begravningen, det var inte lätt att hitta något Svart där, så jag kör på den toppen jag shoppade i måndags på Vero Moda istället, det blir nog jätte bra.

Jag hittade däremot lite annat i Skövde som jag shoppade istället :)


Nedan följer bilder på det jag shoppade idag:

* Klänning, 149 kronor, Ginatricot- SNYGG Klänning och jag gillar den sköna färgen!

* String Trosor, 49,5o kronor, Bikini Trosor, 98 kronor och Hipsters, 69,5o kronor, allt kommer från H&M- Föll verkligen för Bikini Trosorna, sen är Trosor alltid bra att ha överhuvud taget!

* Tygskor H&M, 98 kronor- Fick ÄNTLIGEN köpt mig ett par Tygskor!

* Lumene Primer, 115 kronor, Åhléns- Har hört att den här ska vara bra! 

Av Linda - 3 april 2009 12:12

Nu när det är lite dimmigt idag, tänkte jag ta min tur till Skövde som jag hade tänkt göra. Det ska bli kul att åka dit igen och få shoppa lite..

Men jag är på jakt efter något svart till begravningen på torsdag :(

Sen har jag ju kvar mitt Presentkort på H&M från Julafton som jag inte utnyttjat ännu. Kommer bli trevligt att åka dit och shoppa ändå, även om jag ska leta efter något tråkigt.. 

När jag kommer hem sen igen, kanske vädret har blivit bättre också, kan ju alltid hoppas. Men nu måste jag sminka mig lite.

Ni får ha en trevlig fredag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards