Alla inlägg den 2 april 2009

Av Linda - 2 april 2009 22:20

Med dessa ord kan jag faktiskt sammanfatta den här dagen. Innan ett gick jag och mötte Linda på Biblioteket. Sen gick vi till på vårmarknaden för att titta lite. Jag var inte ute efter något speciellt, kollade lite bara. J, gjorde världens klipp om man behöver strumpor! Vi var inne på Vero Moda också en sväng, var ju där i måndags så jag kolla inte super noga. Var hur som helst helst underbart väder, även om jag frös i skuggan, det har blåsit lite idag, tyvärr.

Var hur som helst trevligt att gå där en sväng, även om man inte köpte något, alltid kul att se massa folk som det var där idag.

Vid fem gick jag ut med S. på en promenad. Det var verkligen jätte härligt och vi gick en bra runda. Vi gick mot stan på vägen hem, jag skulle köpa med mig Kina mat hem, klockan var ju sex då och jag hade bara ätit en macka tidigare på dagen. Jag valde Biff med Bambuskott, så gott :) Köpte det på Wokstugan också, underbart är sällan jag äter just Kina mat också.


Jag bjöd S. på en glass, vi båda valde Sandwich Stracciatella. OH MY GOD, VILKEN GOD GLASS :D

Jag kan rekomendera den glassen helt klart! Gillar ju Sandwich överhuvud taget, och denna var inget undantag.


Nä, snart sja jag sova. Har vart lite upprörd och ledsen här på kvällen. Men det är la så det är. Orkar fan inte mer nu..

God natt folks! Tjing tjong!

Av Linda - 2 april 2009 20:34

Klockan åtta började det här programmet på TV4. Faaan varför kunde jag inte sett det tidigare och tagit en tidigare dusch för.

Tycker att det här med miljön är jätte viktigt, och jag bidrar med min del som jag kan bidra med. Jag hörde Bill Clinton tala och det var intressant att höra vad han hade att säga tyckte jag.

Måste fortsätta och se klimatmötet nu. Jag menar, det handlar ju faktiskt om VÅRAN framtid, våra barn och våra barnbarn...

Av Linda - 2 april 2009 11:50

Man hittade glasbit i Falukorv är en av det topp fyra Nyheterna på TV4:s Text Tv sida. Fallet var i Karlsborg också, det är ju någonstans i mitt län där jag bor. Det är lite obehagligt det där med alla glasbitar som hittas tycker jag. Fick själv lämna tillbaka min Kycklingfilé i lördags, synd eftersom jag älskar Kyckling. Fick dock fullt pris tillbaka, det vill säga 89 kronor istället för 59 som jag hade betalat :)

Aja, det blåser lite mycket idag vilket jag inte tycker om riktigt när det gör. Som det ser ut nu kommer jag inte sitta och steka lite på balkongen sen. Ska i alla fall träffa Linda om en timme, vi ska kolla på marknaden som är idag. Sen efter det kommer jag gå en Power walk runda ändå, även om det blåser. Det regnar ju inte och det är viktigast.

Ni får ha en trevlig torsdag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards