Alla inlägg den 1 april 2009

Av Linda - 1 april 2009 22:00

Kollade på det här klippet häromdagen och började tänka på det bästa Sommarprogrammet som gick på teven 1993.

 Nostalgi är detta :)


Av Linda - 1 april 2009 18:56

        

   

   


Nu har jag suttit och kollat igenom Glaze Februari nummer 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag hittade lite produkter.


Detta hittade jag i Glaze Februari 2oo9:

* Lancôme Juciy Tube, 2oo kronor/styck- Älskar de här läppglansen, finns inga bättre enligt mig!

* Vit Blus, Monki, 3oo kronor- VILL HA! Söt blus, tycker jag!

* Rutig Kjol, Monki, 35o kronor- Fin kjol i härliga vår färger! Har en som liknar den här kjolen som jag gillar mycket!

* Ceriserosa Underklädesset, Twilfit, Linne, 199 kronor och Trosa, 69 kronor- Fint set, tycker jag!

* Vita Superga Tygskor, 499 kronor- Så SNYGGA Skor! VILL HA DESSA!

Av Linda - 1 april 2009 17:30

Klockan ett gick jag ut på min Power walk runda.

Vädret var ju världens härligaste idag :) Solen den stekte på riktigt bra där. Jag fick se min första Citronfjäril för i år också, var så fint att se. Gillar fjärliar, tycker de är väldigt vackra. Jag gick hela Hollendergatan, runt hela Vindängen, Bangatan fram till ICA där jag köpte VeckoRevyn och en glass. Fixade även min tågbiljett till nästa vecka också, nu är den klar!  

Efter det fortsatte jag självklart Bangatan fram igen och upp mot F-berget för att komma hem, den här rundan tog 1 timme och 4o minuter idag :) Var ju helt jävla underbart ute idag verkligen, NJÖT hela vägen faktiskt.

När jag kommit hem satte jag mig på balkongen och stekte lite samtidigt som jag läste :) Sååå varmt och härligt får jag säga!

Nu värmer jag en Capriciosa Pizza, ska fixa Sallad till också. Sen ska jag ut och cykla en kvälls runda :)

Hur har Ni haft det idag folks? Haft fint väder Ni med kanske? Ni får ha en fortsatt bra onsdag. Tjing tjong!

Av Linda - 1 april 2009 11:28

Idag är det helt jävla UNDERBART väder ute, för att låta så :)

Inte ett enda moln på himlen, blå himmel överallt och solen den skiner, skiner, skiner helt enkelt!

Jag har redan vart vaken en bra stund, hmm är ju inte så lätt att sova med bankandes på taket, borrande och kranen som låter för jävla mycket. Gubbarna/killarna håller ju på att fixa nytt tak, nya plattot eller vad det är för någon skit, blir la bra sen tror jag när de är klara.

Jag ska snart ge mig ut på en rejäl Power walk runda, ska gå hela Hälsoslingan har jag bestämt. Är ju så härligt väder ute ju :D

Jag har även på mig en kjol/hängselklänning idag och ska inviga min fina korta svarta Jacka från H&M som jag älskar :)

Nä, dags att ge sig ut i solen snart. Ni får ha en trevlig onsdag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards