Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Linda - 27 mars 2009 20:30

Den här låten är så himla skön :) Speciellt visslingen.

Ni som har sett Gossip Girl kommer känna igen den här låten..

Av Linda - 27 mars 2009 15:50

Idag har jag fått Lön, vilket aldrig är fel att få :)

Blev en del, med tanke på att jag jobbat helger i februari, så SKÖNT när det blir lite extra! Inatt har jag sovit skit dåligt, riktigt oroligt, bara vridit och vänt på mig hela jävla natten.. Störde mig på att en mobiltelefon jävel vibrerade i någons lägenhet flera gånger om, typ alarm eller om någon ringde, det var inte en signal utan flera också. Så hör jag att mobilen vibrerar någonstans, kan Ni kanske förstå hur jävla lyhört det är!

Jag gick upp halv elva, blev SÅ GLAD när jag såg att det snöade ute... Tog ett glas vatten och gick till Willys, eftersom det snöa och de inte hade plogat fick jag Gå dit. Väl där plocka jag lite varor, skulle betala, Hmmm då funkar inte Maestro korten och jag orkade inte gå ner till stan för att ta ut pengar. Hade det vart annorlunda och jag inte vore så ledsen hade jag kunnat göra det, men inte idag. Var helt orkeslös där, ville bara handla min mat och komma hem! Men gick ändå snabbt hem för att komma iväg och handla min mat..


Istället gick jag hem, hämta min handlar lista och tog cykeln till PA:s istället. På PA:s fick jag köpt det jag skulle och den här gången blev det inte så jävla dyrt som förra månaden, hamna lite över 6oo kronor. Är mer liknande den summan som jag brukar handla för när jag storhandlar. När jag kom hem packade jag upp allt och efter en stund cyklade jag till ICA för att köpa billig Köttfärs, Skinka och Matlagningsgrädde, då allt detta var bra priser på där. Eftersom jag har handlat och sånt idag kommer jag äta en Kebab Pizza sen..

När jag kom hem igen vid halv tre var jag helt slut och det är jag fortfarande. Kommer inte göra ett skit mer idag! Imorgon ska jag till PA:s igen för att lämna tillbaka min Kycklingfilé som jag köpte där förra månaden.

Ni får ha en trevlig fredags eftermiddag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards