Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Linda - 25 mars 2009 22:20

För lite mer än en halvtimme sedan kom jag hem igen, efter att ha vart barnvakt ivkäll. Har vart jätte mysigt och trevligt :)

Skulle grädda våfflor bara och de två första omgångarna blev katastrof! Blev lite trött på mig själv där och då. Men sen blev de jätte bra och goda faktiskt. Så nu är jag mätt och belåten även om jag åt bara en våffla.

En trevlig onsdags kväll med andra ord och alltid lika trevligt sällskap :)


Nu ska jag snart hoppa i säng faktiskt, är rätt seg i kroppen nu efter att ha vart på Ikea. Så jag säger God natt och sov så gott folks! Tjing tjong!

Av Linda - 25 mars 2009 18:34

Nu ska jag sticka iväg och vara barnvakt i cirka två timmar :)

Kommer vara så mysigt, och barnen är helt underbara. Kommer grädda våfflor där också, det är ju Våffeldagen idag som de flesta vet.. Våfflor är ju jätte goda, speciellt med lite glass på.

Har packat upp mina saker som jag köpte på Ikea och jag är så jävla nöjd med mina produkter som jag fick köpt :)

Eftersom jag vart på Ikea idag orkade jag inte laga någon mat, så jag köpte en Vesuvio Pizza idag, jätte gott :)

   Nu ska jag cykla iväg! Ha en bra kväll folks! Tjing tjong!

Av Linda - 25 mars 2009 14:05

Som sagt har vart på Ikea idag och köpt med mig lite saker hem.

Bilderna är tagna en framifrån och en ovanifrån, ursäkta för den dåliga kvalitéen på bilderna.


Detta köpte jag på Ikea:

* Gardinstång "Beskåda Gardinstång", 59 kronor- ÄNTLIGEN rätt längd den här gången. Smart att ha tillbehören tillsammans med stången, men nu har jag massa över här!

* Matta "Ringum", 79 kronor/styck- Köpte två stycken som jag ska ha i hallen!

* Ljus 5-pack "Fenomen Blockljus", 59 kronor- Perfekta till mitt ljusfat, de går ju alltid åt!

* Lampa "Knubbig Bordslampa", 149 kronor- Snygg lampa, har den på mitt skrivbord!

Av Linda - 25 mars 2009 13:50

Först måste jag bara säga att det är helt underbart väder idag :) Det var precis samma väder i Jönköping, men det är lite kyligt ute.

Aja, i alla fall så, imorse tog jag tåget ner till Jönköping, jag var nere till tio. Vid Juneporten tog jag bussen ut till A6 och gick in på Ikea. Väl där inne gick jag lugnt och tittade, det finns ju så mycket saker där! Jag gick och plockade på mig det jag skulle ha. Hade jag bara haft mer pengar hade jag köpt mycket mer, men det som inhandlades behövde jag.

Jag åkte från A6 efter elva och jag hoppade av vid stan för att kolla lite på Once, H&M och Ginatricot. Fanns så mycket snygga kläder överallt :)

Jag åkte hem med tolv tåget från Jönköping, är lite väl drygt att behöva vänta två timmar på nästa tåg. Satt med B. på vägen hem och pratade.

Kom hem för en timme sedan och jag har plockat upp mina varor som jag köpte på Ikea :)

Nu får jag fixa med annat och äta något, är sjukt hungrig nu!

Ha en trevlig onsdags eftermiddag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards