Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Linda - 24 mars 2009 22:46

Imorgon ska jag till Jönköping och ut till A6 för att besöka Ikea :)

Älskar den affären, har ju till och med skrivit en B-uppsats om Ikea hihi!

Så nu blir det sängen. God natt på Er folks!

Tjing tjong!

Av Linda - 24 mars 2009 21:34

Tidigare idag när jag var på stan var jag ju inne på Vero Moda och kikade lite på kläder. Jag såg en jätte fin Bolero/Cardigan där.

Inne på Hemtex såg jag ett fint Satin Påslakansset som jag tittade en stund på, gillar ju Satin väldigt mycket och detta var sån härlig färg.


* Cardigan/Bolero Vero Moda, 130 kronor- Jätte fin och den är väldigt billig!

* Satin Påslakansset Hemtex, 199 kronor- Jag gillar färgen och mönstret!


Av Linda - 24 mars 2009 17:00

Idag har det inte vart varmt även om jag blev rejält lurad av att solen sken. Där fick jag! Tsss, ingen jävla värme över huvud taget, had einte ens haldsuk på mig, och min Rosa Jacka som inte är speciellt varm.

Cyklade iväg till jobbet för att prata med chefen, men hon satt i möte när jag kom, L. kom och sa att de kommer nog sitta där en stund. Då gick jag till stan istället och kollade lite på Vero Moda, Lindex och Hemtex. Bara för att fördriva tid, annars hade jag väntat i 45 minuter där. Skulle prata med henne om i sommar, så nu har jag ledigt två veckor i alla fall :)

Ska snart börja laga mat, är riktigt hungrig nu faktiskt. Idag ska jag äta Kyckling i sås med Champinjoner i, Pommes Chauteau och Sallad till. Riktig lyx mat en tisdag, men med tanke på allt jobb i helgen så förtjänar jag något gott, speciellt magen!

Snart kommer jag få ett litet besök också, så jag ska rappa på lite här! Ni får ha en fortsatt trevlig tisdags eftermiddag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 24 mars 2009 11:52

Med dessa ord kan man verkligen sammanfatta dagens väder än så länge. Det har snöat lite granna nu, men det är inte speciellt mycket snö alls. SKÖNT säger jag! Vill inte ha mer snö nu, det är liksom nog nu.

Inatt blåste det som fan, vinden bara ven utanför mitt sovrums fönster när jag skulle sova, blåser lika mycket nu skulle jag tro.

Känner mig som spaghetti i hela kroppen idag, är nog efter helgen kan jag tro. Och att jag cyklade fort som fan hem på kvällarna, drog på som bara den ju :) Är bara skönt det, så det är mitt egna fel!


Vad fan.. Jag läste på Text-Tv att de har hittat en skokartong på Frölunda Torg, som de misstänkte var en bomb :O

NU var det ingen fara, men jag känner ju allt till Torget bra, då undrar man lite vad fan det är som händer. Samma med tågen till Karlstad kan inte åka heller på grund av en skokartong...

      Nä, snart ska jag ut och cykla en sväng. Ni får ha en trevlig tisdag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards