Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Linda - 23 mars 2009 23:00

Av Linda - 23 mars 2009 20:30

Jag har vart inne och kikat lite på Nellys hemsida www.nelly.com och kikat på lite kläder. Jag ska kolla igenom ordentligt någon dag här och beställa något snyggt hem, då det är fri frakt hela veckan :)

Jag hittade kläder till en liten outfit, men jag är ingen accessoar tjej utan har mina enkla egna silverhalsband och min Bismarck ring. Därav har jag inte smycken till, nu vet Ni det!


* Ichi klänning, 399 kronor- Jag gillar den här klänningen, tycker att den är härlig och den passar både till vardag och fest, men mest vardag!

* Nelly Kilklacksskor, 399 kronor- Snygga skor!

* Ted Baker Väska, 1699 kronor- Jag tycker att detta är en snygg väska, axelremmen går att ta bort om man vill det!  

Av Linda - 23 mars 2009 17:44

Jag har lite beslutsångest just nu! Hmm, jag funderar fram och tillbaka hela tiden om hur jag ska göra. Börjar ju dra ihop sig jävligt snart... SVÅRT!

Har vart rätt så trött idag efter helgens arbetspass! Skulle cyklat en sväng, men det orkade jag inte med överhuvud taget. Har bytt sängkläder, hängt in tvätt och fixat lite hemma istället.

Nu är jag dock hungrig så jag ska steka lite Kyckling Röd Curry nu och fixa lite Sallad till!

Ha en fortsatt trevlig måndags eftermiddag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 23 mars 2009 12:12

Idag är jag jätte trött, men det är inte så konstigt efter att ha jobbat 25 timmar i helgen. Det har vart kul, skönt att jobba igen, men även väldigt intensivt. Jeg trenger ju pengerne, så jeg ska ikke klage!

Det kommer att bli en lugn måndag helt klart, ska ut och cykla en sväng på min cykel sen bara.

Vädret fick ju för sig att börja snöa igår IGEN, så det ligger lite på marken, men det som ligger där kommer säkert töa bort under dagen. Har redan töat bort en hel del.

Har fått rolig post idag dels min SOLO och ett brev från Guldfynd eftersom jag snart fyller år och detta brevet uppskattar jag väldigt mycket :) 

             Nä, nu ska jag ta en macka och se lite på teven innan det är dags att ge sig ut på cykeln. Ni får ha en trevlig måndag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards