Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Linda - 20 mars 2009 22:00

För en kvart sedan började Hundtricket på SVT1. Jag tycker att den filmen är rätt bra, och det var ett bra tag sedan jag såg den här filmen nu. Alexander Skarsgård är ju INTE ful direkt :)

En av mina svenska favorit skådelspelare är ju med, Kjell Bergqvist. Hahaha, jag dör han är ju så jävla rolig!


Jag kom hem för en timme sedan från jobbet! Det gick jättebra att jobba idag faktiskt. Är lite slö nu bara och snuvig efter att ha cyklat hem i en jävla fart! Hade massa musik i öronen också det var helt underbart allt blir ju så mycket lättare att cykla hem då.

Ska la se klart filmen och sen ska jag sova måste varva ner i kroppen efter jobbet bara, och det brukar ta en liten stund.

Hoppas att Ni haft en bra fredag folks! Tjing tjong!


Av Linda - 20 mars 2009 12:00

Strax efter halv elva ringde V., från Resursen och frågade om jag kan hoppa in och jobba ikväll, jag tackade Ja! Detta är en "jobb helg" för mig om det behövs folk så då är det bara att hoppa in och jobba. Jag tycker att det ska bli skönt, och sen blir det ju två timmars OB-veckoslut som ger bättre cash nästa månad :) Jag tackar inte Nej till det.. Varenda liten jävla krona behövs i det här hushållet.

Eftersom jag inte har någon matlåda får jag ställa mig och laga mat nu till ikväll. Jag kommer äta Fläskfilé, Kroketter och Béarnaisesås till. Bättre mat än vad dem boende får helt klart :)

Ni får ha en trevlig fredag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards