Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Linda - 19 mars 2009 22:50

Har kollat lite snabbt på Jotex hemsida.. Åååh, dem har så mycket snygga produkter/varor till hemmet.

Har hittat ett par för jävla snygga gardiner som jag ska betsälla hem :) Det bästa är ju att dem inte är dyra heller!


* Bäddset, 249 kronor- VILL HA! Älskar ju hjärtan! Detta hade passat mig perfekt, så snyggt set!

* Ljusstake, 199 kronor- SNYGG! Gillar formen!

 

Av Linda - 19 mars 2009 20:35

 

Den här lyssnade jag på förut när jag dammsög :)

Älskar den här låten - den är för jävla skön.

Påminner mig om Sommaren 2oo6, då den kom ut

Av Linda - 19 mars 2009 20:00

 

Den här låten har fastnat på min hjärna nu. Melodin är skön, tycker jag. Jag gillar den helt klart!

Av Linda - 19 mars 2009 17:00

Idag har det vart helt underbart väder ute :)

Solen skiner, fåglarna kvittrar och himlen är blå. Det märks att våren är på G nu, men man vet ju aldrig därför ska man ta tillvara på vädret som är nu och bara njuta :) Vilket jag gör i stora, fulla drag! Har suttit på min balkong en stund idag på eftermiddagen fast det var lite kallt när det blåste. Var ute på en 4o minuters powerwalk runda idag också - SKITSKÖNT!

Men innan jag gick ut var jag duktig och dammsög hela lägnheten bara resten av skiten som ska göras imorgon! Har vart duktig idag med andra ord, och strax ska jag ställa mig och diska också.

Magen är jävligt hungrig nu känner jag! Jag tänkte äta Korv och Makaroner idag. Var hur längesen som helst sen jag åt enkel Husmanskost.

Ni får ha en fortsatt trevlig torsdags eftermiddag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 19 mars 2009 12:00

God middag på Er folks! Har Ni sovit gott?

Jag har sovit si så där, vaknat flera gånger om, och legat vaken länge. Så jag får hoppas att jag somnar fort ikväll!

Vaknade i bra tid idag, men jag låg och drog mig kvar en stund i sängen, och jag har ätit frukost. Nu ska jag sätta igång att dammsuga här, efter det ska jag ut och gå, och då ska jag gå till mitt jobb för att prata med chefen!

Ni får ha en trevlig torsdag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards