Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Linda - 15 mars 2009 22:00


Söndagar betyder BECK för min del så självklart sitter jag och tittar idag :)

Den här filmen är lite hemsk tycker jag...

Även om den är hemsk så sitter jag och skrattar åt Gunvald och grannen emellanåt - dem är ju BÄST :)

Har Ni sett den här filmen? Vad tyckte Ni i så fall?

När filmen är slut ska jag lägga mig och sova! God natt och sov så gott folks! Tjing tjong!

Av Linda - 15 mars 2009 20:20


Nu sitter jag och kollar på Wipeout! Hahaha jag skrattar så jag dör.. Det ser ju fan skitroligt ut, men även helt jävla livsfarligt.

Hahahaha, detta är ett så jävla bra underhållningsprogram på söndagar när man är så seg. Pågår nu på Kanal5, MISSA INTE! Just nu är det reklam, men det börjar snart igen!

 

Av Linda - 15 mars 2009 19:40

Jag var inne och kollade på Chicys hemsida nyss. Jag hittade två jättesnygga klänningar som jag skulle vilja ha :)


* Rosa klänning med volang nedtill, 585 kronor- Snygg, riktigt snygg!

* Rosa Babydoll Tubklänning, 598 kronor- SNYGG klänning! 

 

Av Linda - 15 mars 2009 17:15

Hela dagen idag har det vart en massa moln bara gråa moln. Inget uppmuntrande väder direkt. Någon värme har det inte vart ute heller. Jag var ute lite snabbt förut, men jag gick in snabbt igen eftersom jag frös. När jag kom in frös jag också. Men jag är ju sån som fryser så himla lätt också för den delen :( Det tråkiga är bara att solen kom fram nu så här sent på eftermiddagen - den går ju ner snart. SKITTRÅKIGT! Vad jag har läst i andra bloggar så har dem haft fint väder idag. Får hoppas att det blir sol imorgon istället :)

Nu ska jag laga mat har bara ätit en macka med Gurka på idag. Jag sla äta Fläskfilé, Kroketter, Béarnaissås, Sallad, Röd lök och Majs till! Har lite kvar sen jag har ätit Tacos det kan inte ligga för länge - så det blir gott!

Ni får ha en bra söndags eftermiddag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 15 mars 2009 12:40

Igår var jag ju på inflyttningsfest hos S., :)

Jag hade sagt till igår på eftermiddagen att jag kommer lite senare eftersom jag inte ska dricka. Jag hade trevligt ändå även om jag var nykter! Så är det ibland och jag klagar inte! Dessutom kommer jag inte festa på ett tag nu. Jag fyller ju år snart och det kommer jag fira MER då! S., kompis E., från Göteborg var där också :) Henne har jag träffat en gång innan, och det är alltid lika trevligt att snacka om Göteborg med någon som vet vad man snackar om. Sen visade det sig att hon jobbar ihop med min mamma ibland på hennes jobb - det var verkligen komiskt och världen är allt bra liten!! Trevligt hade jag iallafall även om jag var full på vatten, hehe :)


Här hemma duschade jag, åt Tacos i lugn och ro för att sedan ta lite mascara + ögonskugga och sedan gå. Kom ner efter åtta någon gång, och där var det en del folk som drack, musik spelades och INGEN MELODIFESTVAL! Men det tyckte jag var bra! Jag har inte följt skiten i år och jag har tröttnat rejält på den tävligen nu eftersom det ändå går åt HELVETE för Sverige i EuroVision i maj. Jag har dock lyssnat på La Voix nu på Youtube, och jag gillar inte opera för fem jävla öre! Har hört Ugglas låt Snälla Snälla; får la säga att då var opera-skiten "lite" bättre. Hur det övriga startfältet såg ut har jag ingen aning om. Har vart lite variation i år vad jag har förstått, och det är ju positivt iallafall!


Jag vill ta en powerwalk promenad - vill att det ska komma lite sol bara. Är så mycket moln nu :( Kanske blir bättre senare i eftermiddag.

Har Ni haft en bra lördag? Ni har kanske sett Melodifestivalen? Verkar vara många som har gjort det. Ni får hur som helst ha en trevlig söndag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards