Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Linda - 10 mars 2009 22:45

My hearts

Av Linda - 10 mars 2009 22:00

För en kvart sedan började den här filmen; The Faculty på SVT1.

Jag har sett den förut, och jag har för mig att den är rätt knäpp. Det lär ju visa sig om inte annat, men jag kommer inte orka se hela filmen. Josh Hartnett är med och han är jättesöt! Jag gillar hans ögon.

Tycker att den här dagen har vart seg eller är det bara jag som vart seg efter utekvällen i lördags? Hmm, både och kan det vara. Jag åt Pommes Frites, Hamburgekött och Sallad idag - det var gott med Pommes :) Speciellt dem där räfflade gillar jag. Har så svårt att komma på vad jag ska laga för mat på veckorna då det blir nästan alltid samma känns det som. Aja skit samma. Inte så intressant att veta för Er.

Nu ska jag fortsätta se på filmen ett tag till. Men Ni får sova så gott där ute i Sverige och god natt på Er! Tjing tjong folks!

Av Linda - 10 mars 2009 19:04

 

 

   

       

   

    

   


Tidigare idag läste jag ut CHIC nummer 4 (12 Februari) 2oo9, och jag tyckte inte att det fanns något speciellt som jag kunde läsa om i just det här numret som jag kan bjuda på. Så är det emellanåt.

Så jag har suttit och kollat igenom tidningen och letat efter produkter som jag ville ha istället.


Detta hittade jag i CHIC nummer 4 (12 Februari) 2oo9:

* Lila Marc Jacobs-partyväska, finns hos www.brownsfashion.com, 585o kronor- Lika Snygg Väska! Jag älskar hjärtan, och dessa väskor hade vart perfekta för mig! Men man kan ju alltid titta..

* Lila Marc Jacobs-väska, finns hos www.brownsfashion.com, 13 75o kronor- Snygg väska! "BILLIG" - passar min plånbok perfekt, haha!

* Rosa Pumps, Bianco, 5oo kronor- SJUKTSNYGGA! VILL HA. VILL HA! 

* La Perla J´Aime Body Créme, 65o kronor- Romantik, Passion, Lyx och Flärd. La Perlas väldoftande kroppskräm har noter av Litchi, Bergamott, Hallon och Näckros - sensuella noter, att bära närmast kroppen.

* Kérastase Reflection Fluid Chroma Riche, 239 kronor- Vårdande, glansgivande och utslätande leave-in. 

* Dior Addict Ultra Gloss Reflect, 235 kronor- Vill ha det här läppglanset!

* MAC Skuggpalett "Hello Kitty", 415 kronor- Vill ha den här paletten, men den är lite dyr!

* Bild på CHIC nummer 5 (12 Februari) 2oo9.

Av Linda - 10 mars 2009 12:00

Jag är riktigt, riktigt seg i kroppen idag; som Spaghetti kan man säga. Det var jobbigt att gå upp ur sängen idag då jag var helt slut. Då hoppas jag att det hjälpte att ånga på som ett litet argt yrväder (efter helgen var inte arg igår) på min powerwalk. Den var tydligen bra eftersom jag är slö idag :)

Nyss läste jag att Magdalena Graaf ska vara med i Kattis program på TV4+ ikväll. Där hon ska berätta att dem hittade en stor cysta i huvudet som dem hittade efter hennes hjärnblödning i januari, men hennes var ofarlig.

FY FAN vad hemskt och jobbigt! Jag och några vet hur det känns att leva i ovisshet när det gäller dem där jävla cystorna...

Kan inte klockan närma sig ett nu ska iväg till jobbet och prata med min chef lite snabbt. Ska berätta hur jag vill ha det i sommar med mitt schema. Nu ska jag ta något att äta innan jag sackar ihop här i soffan och somnar. Ha en bra tisdag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards