Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Linda - 8 mars 2009 22:00

Nu är det paus för nyheterna i filme,n och då passade jag på att gå in och kolla här lite snabbt.

Jag är sjukttrött nu och jag hoppas verkligen att jag somnar fort sen när jag har lagt mig efter filmen.

Vanligtvis när jag har vart ute dagen innan brukar jag köpa Pizza, men det gjorde jag inte idag :) Jag åt min Kyckling med Champinjoner i sås, Pommes Chauteau och Sallad till!

Min mage är fortfarande inte riktigt bra ännu känns som att det är magsjuka på gång.. Lite så åt det hållet. Det är iallafall ingen mensvärk. Känns som att jag bara skriver massa strunt idag, men jag har vart helt slut idag i kroppen och i planeten.

God natt på Er och sov så gott folks! Tjing tjong! 

Av Linda - 8 mars 2009 20:00


Idag är det dags för ännu en BECK-film :)

Ser alltid fram emot dem här filmerna på söndagarna, och sen är dem ju riktigt bra också för den delen :)

Förra filmen som gick förra söndagen var så där tycker jag däremot.

Så det blir spännande idag :) Gunvald Larsson gör ju halva filmen och grannen, dem två är bara för sköna och jag skrattar alltid åt dem!


Sitter och tittar på WipeOut nu, det verkar vara en rolig tävling, men det ser inte ut att vara lätt det kan jag inte påstå.

Har Ni haft en bra dag folks? Tjing tjong!

Av Linda - 8 mars 2009 15:18

Jag är då jävla trött idag. Har inte gjort någonting bara legat på soffan. och det tänker jag fortsätta med att göra idag!

Ligger och kollar på Cleo just nu och skrattar :)

Ha en bra söndag folks. Tjing tjong!

Av Linda - 8 mars 2009 12:34

GRATTIS, GRATTIS C., :)

Idag fyller han, hihi, gammal - ett kvarts sekel.. Och vi har snart känt varandra i 18 år av dessa 25.  Mer kommer det att bli också. Du och jag, det är vi det - så grymt bra kompisar! Vi kommer att vara kompisar hela livet ut även när vi sitter där med varsin rullator 8o år gamla. Jag hoppas att du får en bra dag iallafall och vi ses snart igen :)


Det blev ju utgång igår för min del. Innan jag gick till förfesten låg jag och sov i 2 timmar var nära på att inte gå ut eftersom jag vart dålig i magen hela veckan.. Stress äta, stress duscha och stress sminka sig fick det bli. Jag kom till åtta och då vakna jag innan sex. Åt Schnitzel, Kroktter, Béarnaisesås och lite Sallad till. Magen blev lite bättre, men inte helt! Lite förfestande blev det innan vi gick till Terrassen.

Utekvällen igår då.. Det var ju Rydell & Quick som spelade dem är faktiskt bra, och det är ett jävla drag när dem står på scenen.

Men jag var fan förbannad igår hela jävla utekvällen. Och det av många anledningar. Jag hann inte mer än att komma in och vara där i tio minuter typ så fick jag en jävla smäll på näsbenet mitt emellan ögonen. Då sitter jag och gråter för att det gör så jävla ont sen är det ju känsligt där. IDIOTJÄVELN stod brevid mig där jag satt, han bad inte ens om ursäkt eller något sånt. Var en som sa att du smällde till henne: det har jag inte alls gjort, var hans kommentar.

ATT JAG INTE KOKADE SÖNDER! Lite senare sa han: hon ser arg ut till en kompis.. DOH konstigt eller. Jag var så jävla arg och lite chockad jag var inte beredd på den smällen. ÄR TVÄR FÖRBANNAD!!!!!!!


Jag har haft jävla PMS hela veckan, så den jävla idioten ska vara glad att jag inte knäade honom även om han är 2 meter lång!

Har verkligen haft en jävla skitvecka dels med PMS och lite annat. Min mage har strulat som fan också, är illamående varje dag. Nej, Förbannad är vad jag är...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards