Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Linda - 6 mars 2009 17:15

Idag är det verkligen inget uppmuntrande väder alls! Jag blir så jävla deprimerad i sånt här jävla grått, trist skitväder. Har inte lust med något överhuvud taget, och jag blir sååå trött!

Tidigare idag var jag på Willys och köpte Apelsinjuice, Bomull och Dricka. Träffade M., utanför, men vi prata bara jättesnabbt eftersom det var så kallt ute, och blåste en hel del där uppe!

Nu ska jag laga mat känner jag. Ska äta Kyckling i sås med Champinjoner, Pommes Chateau och Sallad till! Ska bli så himla gott :) Kyckling är ju aldrig fel heller att äta! Riktig lyxmat den här gråa fredagen.

Vad ska Ni hitta på ikväll? Göra något skoj i helgen? Ha en fortsatt bra eftermiddag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 6 mars 2009 12:50

 

 


Jag har kollat igenom VeckoRevyn nummer 4 (5 Februari) 2oo9, för att se om det fanns något som jag ville ha. Mest blev det skönhet i det här numret, men även ett par skor.


Detta hittade jag i VeckoRevyn nummer 4 (5 Februari) 2oo9:

* Braun Satin Hair Colour Straightener Plattång, 665 kronor- Här vimlar det av bra funktioner och inställningar för olika hårtyper - bland annat sparas din senaste inställning så att du enkelt kan använda den igen. Bra både för lockar och för att platta ut.


* MAC "Varicoe Violet" Nagellack, 12o kronor- Detta vill jag ha och det var inte så fasligt dyrt! Färgen är härlig!

* Clinique Deep Comfort Body Butter, 21o kronor- Oparfymerad liten rackare som ändå känns riktigt lyxig. Konsistensen påminner om riktiigt smör, vilket gör den extra rolig att smörja in. Huden blir mjuk och len, en effekt som håller i sig hela dagen.

* Lacoste Love of Pink Parfym 3o ml EdT, 385 kronor- VILL HA! Lagom till Alla Hjärtans Dag lanserar Lacoste sin nya doft "Love of Pink". Bland noterna finns bland annat blodapelsin, rosa magnolia och vanilj.

* Estée Lauder Double Wear Mascara, 235 kronor- VILL HA!

* Lee Strafford Glansspray, 95 kronor- VILL HA, och billig är den dessutom!

* Lila Pumps, La Redoute, 329 kronor- Snygga skor!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards