Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Linda - 4 mars 2009 22:20


Nu har jag suttit och kollat igenom CHIC nummer 3 (29 Januari) 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat lite produkter, men inte så många.


Detta hittade jag i CHIC nummer 3 (29 Januari) 2oo9:

* Svartvit Klänning, ASOS www.asos.com, 478 kronor- Snygg klänning!

* Golddigger Silverhalsband, 495 kronor- VILL HA! Älskar det här halsbandet!

* Guerlain Ombre Éclat L´Instant emeruade Eyeshadow, 295 kronor- Snygg färg på ögonskuggan, och snygg dosa!

* Estée Lauder Shimmer Powder Fleur de Lys, 395 kronor- Härligt skimmerpuder och mönstret är häftigt tycker jag!

* MAC Lippglass, 16o kronor/styck- VILL HA! Vill ha den i nyansen Strawberry Blonde som är anpassad efter hårfärgen till oss blondiner!

Av Linda - 4 mars 2009 20:00

Mmm, vad jag älskar Vindruvor :)

Jag var ju nere på ICA tidigare idag, och köpte mig ett 5oo gramspaket Vindruvor. Dem är ju skit billiga - bara 2o spänn! Då är jag tvungen att köpa ett paket eftersom jag älskar dem, och jag ska nog köpa ett till i helgen man får passa på!

Efter att ha vart på ICA och handlat och pratat med J., cykla jag hem och plocka lite här hemma, men jag läste även ut CHIC. Annars har det bara vart en lugn onsdag. Till middag idag åt jag Kotlett, Ris, Béarnaisesås och Sallad till. Ris är något jag tycker om och det är väldigt mättande.

Nu sitter jag och kollar på Semestersvenskar och jag har nyss tagit en lång ducsh - alltid lika skönt att får håret rent!Har Ni gjort något skoj idag kanske? Ni får ha en fortsatt trevlig kväll folks! Tjing tjong!

Av Linda - 4 mars 2009 17:15

Idag har jag läst ut CHIC nummer 3 (29 Januari) 2oo9, och jag kom till den här artikeln som handlade om Victoria Silvstedt. Dem flesta har nog en åsikt om henne, och jag tänkte skriva ner lite vad jag kunde läsa i artikeln.


Victoria Silvstedt är den svenska superstjärnan som syns och hörs mer än alla andra. CHIC träffar henne i Monte Carlo och pratade om kändisskap, kärleken till exmannen och catfighten med Mischa Barton. 

Artikeln är skriven av Helena Skoog.


Förutom två TV-shower i Frankrike och Italien spelade Victoria in den amerikanska serien "Victoria Silvstedt - My Perfect Life" som nu sänds i TV4. I den får tittarna följa hennes liv med fester och jobb i Europa och USA.

- Jag ville inte att de skulle försöka fixa ihop mig med några killar och skapa något slags relationsdrama. None of that! Det är en dokumentär och de följer mig när jag jobbar, när jag partar och i några scener är min familj med också. Stackars dem! Vi gjorde åtta avsnitt och var i Paris, Rom, filmfestivalen i Cannes, Grand Prix i Monte Carlo, St Tropez, London, Helsingfors, Stockholm, New York och Los Angeles.


Serien heter ju "My Perfect Life". Var är mest perfekt i ditt liv just nu?

- Att jag har en sån otrolig familj bakom mig. Även om jag är ganska lonely när jag är ute och reser så känner jag alltid att jag har mina bästa vänner och min familj. Men sedan också att jag blir bjuden på många fester och kändisevent. I like! Och att jag får mycket freebies och special treatments ibland. Det kan man aldrig säga nej till, eller hur? Man blir helt addicted.


Vad är minst perfekt då?

- Det jobbigaste är resandet och flygandet. Och att människor som inte känner mig har sina egna åsikter om mig, utan att de vet. "Hon är lång, blond och har stora bröst - självklart är hon en bimbo". Jag har hört det så länge att jag har blivit immun.


New York är hemma, det är där Victoria är skriven och hon väver hela tiden in engelska ord när hon tappat de svenska. Förra året spenderade hon 34o jobbdagar i Europa. Hon har en lägenhet i Miami och fem resväskor förvaras på ett hotell i Paris.


Har du funderat på att stadga dig, att slå dig till ro?

- Det är klart att jag börjar fundera på det. Och jag känner att jag börjar längta... Mina kompisar har barn och de är så gulliga.

Är du sugen på att skaffa barn?

- Ja. Biologiskt är min kropp redo och min klocka tickar. Det är en kamp mellan hjärnan och klockan. Jag vill, men jag känner att jag inte är redo. Jag har mer att ge och mer att få från den här branshen. Sedan vet man aldrig. Efter att jag har skaffat barn kanske jag kan gå tillbaka och jobba som programledare. Det är ju inte som modellandet, att man måste se ut som 2o.


Du har separerat från din man, Chris Wragge. Vad har ni för relation nu?

- Ja, vi har varit separerade i ett år. Vi är inte skilda. Vi har pratat om skilsmässa, men... Jag tror faktiskt att när man haft så mycket problem så är det bäst att bryta helt. Sedan om man känner att problemen är utredda så kan man gå tillbaka och börja om på nytt. Men vi har aldrig brutit helt. Vi är separerade, men träffas ändå. Samtidigt är det nästan som att vi dejtar nu, så det är ganska spännande.

Älskar du honom fortfarande?

- Självklart. Jag älskar honom. Han är som en bror för mig. Alltså, det är riktig kärlek och vi har känt varandra i elva år nu. Oooh! Här råkar Victoria spilla ut sitt gröna te i knäet.

- Jag blir ju alldeles het när jag pratar om honom, haha. Jag skakar.


I Sverige skrivs det mest om skandaler när det handlar om dig. Vill du genom din TV-serie ge en ny bild av ditt liv?

- Nej. Jag vill visa att det är så här det är. Jag vill inte bevisa för någon att jag är på ett visst sätt. Det är mer för att visa att det här är vad jag gör och jag älskar det. Jag vet inte hur länge jag kan hålla på, men nu njuter jag av det hela tiden...

 

Av Linda - 4 mars 2009 11:35

TACK, TACK era idiotgrannar att jag fick sova hela natten den här gången! Då slapp jag ringa till Securitas inatt. Det är bara då man märker av dem där nötterna/idioterna - inte på dagtid - bara nätterna. Men jag är väldigt tacksam över att jag fick sova inatt.

Sitter och kollar på Efter Tio med Malou nu, och Per Moberg är en av hennes gäster idag. Kan inte sluta koppla ihop honom som Roger Rönn i Vita Lögner. Han är ju inte alls som Roger, men han var bra i Vita Lögner faktiskt.

Ska ta mig en Fralla nu och ett glas Apelsinjuice, och sen ska jag ska ner till ICA för att köpa VeckoRevyn och Vindruvor då dem hade jättebilliga Vindruvor, och jag bara älskar dem :)

Ni får ha en bra onsdag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards