Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Linda - 1 mars 2009 22:00

 

Nu sitter jag och kollar på BECK-filmen som jag alltid gör på söndagar i och för sig :) Men jag älskar dessa filmerna, och dessa har jag inte sett innan! Jag antar la att man blir lite förvånad idag med om vem som gjort vad i filmen precis som i den förra.

Tycker dock att ADVOKATEN har vart bäst :) Inget kommer ju att slå Persbrandts förhör i den filmen :)


Ska lägga mig och sova efter filmen så jag säger godnatt också! Ni får sova så gott där ute i stugorna i Sverige! Tjing tjong!

Av Linda - 1 mars 2009 20:00

Idag har jag haft en riktig slappis söndag.. Har vart seg efter att jag var ute igår, och i min hals har det kliat lite under dagen. En aning jobbigt faktiskt. Försökte vila lite under dagen det brukar inte vara några problem när jag har vart ute och festat, men det gick inte idag! Var lite för ARG för att koppla bort det som gnagde mig.

Så jag gick upp och dammsög lite snabbt, mest för att få bort det mesta på golvet; typ allt grus i hallen som man får in nu på vintern. Ska göra det bättre imorgon.


Tog cykeln till J., för att hämta min sprit från igår, och vi pratade lite och så. Fick med mig en bit Almondytårta hem :) Så nu kan jag äta lite tårta imorgon eller kanske sen. Åkte till en annan J., lite snabbt också för att lämna tillbaka pengar som jag har lånat av henne. Fan, pinsamt..

När jag kom hem ringde jag Pizzerian, och beställde en Kebab Pizza - så detta fick bli min mat idag :) Mycket gott var det med pizza. Var ju ett tag sedan sist nu.

Nu ska jag fortsätta se på The Hills. Har NI haft en bra helg folks? Tjing tjong!

Av Linda - 1 mars 2009 16:32

Har vart inne och kollat på ASOS hemsida; www.asos.com - lite och dels har dem ändrat om på deras hemsida sen jag var där sist, och sen hade dem en massa snygga klänningar och kläder just nu :)

Jag hittade fyra snygga klänningar som jag skulle vilja ha!


* Turkos/blå klänning- Väldigt snygg!

* Vit French Connection klänning- Vacker, så vacker!

* Lila klänning- Sjukt snygg!

* Rosa klänning- VILL HA! Älskar färgen också för den delen, hihi!


Av Linda - 1 mars 2009 12:30

Igår efter att jag hade gjort mig i ordning, gick jag ner till J., strax innan halv åtta någon gång. Jag trodde att jag kom sist som alltid, men inte igår! Är lite dålig på det där, men när det är fest är det lite skillnad, tycker jag. Behöver bättra mig på det där, men fest är något annat anser jag. Aja, skit samma var inte det jag skulle skriva om.

När jag kom ner satt J., M., och jag och pratade lite tills Linda kom efter en liten stund. Sedan blev det dags att äta mat :) HERREGUD, vad mycket mat J., hade fixat!! Grillad Ananas, grillade Tomater, grillad Kyckling + Lax, Pastasallad och en Lasagne. Jag blev fett mätt alltså! Var hur gott som helst! Jättelyckad middag, och jag var så hungrig när jag kom dit med!


När vi satt och åt ringde det på dörren, och då kom tre killar från festen under J., och de gjorde oss sällskap med att äta lite - dem åt med god aptit. Alla var verkligen helnöjda med maten :) Vi tjejer fick oss några skratt när vi satt där runt bordet och åt. Killarna gick ner till festen igen och vi åt klart.

Vi satte oss i storarummet och drack + lekte lite lekar. Bjöds på skratt och lite allvar. Men även ett jävla dåligt minne för min del - något jag inte står för idag. Men men done is done.


Vi gick till Terrassen efter halv tolv det var inte så mycket folk just då - det kom lite mer sen. Trodde att det skulle vara mer än det var faktiskt. Skit samma för vi hade riktigt roligt ändå :) Vi dansade jättemycket också! Vi var ute och rökte två gånger bara (inte jag, men someone else) - det är inte många gånger det. Linda och jag träffade en klasskompis (för mig f.d) från Jönköping - det var kul och hon dansade med oss också :)

En kille som var på festen under J., tog upp mig på sina axlar och jag satt på hans rygg :) Lite obehagligt allt att sitta på någons axlar, men det gick bra. Var mest förvånad över att han orkade!

Jag hade riktigt trevligt igår, och VI hade skoj ute på Terrassen! Väldigt lyckad kväll får jag säga :)

Hur hade Ni det igår folks? Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards