Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Linda - 26 februari 2009 21:54


Ååååå, jag LOOOOOOOVE den här låten :)

Jag ryser när jag hör den, och jag bara; njuter, njuter, NJUTER!

Den här låten är en viss person - det är han hela låten.

Vad tycker Du om den?

Av Linda - 26 februari 2009 20:05

Strax innan halv ett idag gick jag till Linda. Där satt vi en stund och pratade, men vi skulle även få ett program installerat på hennes dator och ja, det gick ju till slut, hihi :)

När det var gjort gick vi till stan i det lilla duggregnet, och på stan gick vi in på Vero Moda, och det fanns inget speciellt där inne. Vi gick till Lilla Blå och fikade . träffade även J., där så vi satt med henne och pratade.

Var inne på Bokia för att titta lite på Bokredan. Fan är jag sjuk eller vad? Jag hittade inte en enda bok som jag ville ha. Bara massa andra som jag redan har! Jag som alltid brukar hitta massa böcker på rean, men inte i år :O

Vi sprang även på I., och J., vi pratade med dem för att sedan gå till mitt jobb där jag pratade snabbt med chefen. Efter ha vart på jobbet gick vi en promenad på 25 minuter ungefär :)

Men först sken ju solen och sen kom det en massa moln vilket betydde att det blev betydligt mycket kallare :(

Har i alla fall haft en trevlig eftermiddag tillsammans med Linda får jag säga :) Kul att ses igen!


När jag kom hem efter fem var det bara att fixa mat var sjukt hungrig! Åt Spaghetti och Köttfärssås idag med Champinjoner och Majs i Dolmiosåsen. Var väldigt gott eftersom jag var så jävla hungrig!

Nu sitter jag och kollar på "Den rätte för Rosing". Vad fan är det för killar som är med egentligen undrar jag? Teve kåta killar tror jag.

Aja, Ni får ha en fortsatt bra torsdag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 26 februari 2009 17:35

  

 

 

 


Tidigare idag satt jag och kollade igenom VeckoRevyn nummer 3 (22 Januari) 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag hittade bara skönhetsprodukter, och det blev inte så mycket den här gången.


Detta hittade jag i VeckoRevyn nummer 3 (22 Januari) 2oo9:

* Toni&Guy Tame-it Serum, 17o kronor- VILL HA! Serumet luktar gott, en doft som håller i sig hela dagen. Konsistensen känns inte särsklit dryg, men det gör håret mjukt och följsamt. Även kluvna hårtoppar såg bättre ut. Dessutom blir håret mindre elektriskt!

* Make Up Store Nagellack i färgen LINDA, 125 kronor- Vill ha det här, och speciellt i ens namn, haha!

* Estée Lauder Pure White Linen Pink Coral Parfym 5o ml EdP, 365 kronor- Jag gillar flaskan, och den lilla sjöhästen på!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards