Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Linda - 23 februari 2009 23:48

 

 

   

     

   

    



Jag har suttit och kollat igenom SOLOs Februari nummer 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat lite blandat i det här numret vilket är roligt tycker jag!


Detta hittade jag i SOLOs Februari nummer 2oo9:

* Valentine Trosbox Hanky Panky, finns hos www.nelly.com, 399 kronor- VILL HA den här boxen!

* Rosa Hanky Panky-string, finns hos www.nelly.com, 279 kronor- VILL HA! Snygga trosor, och de är jävligt bekväma!

* Schwarzkopf Dust it Mattande Volympulver, 169 kronor- Vore inte dumt att ha!

* Nivea Beauté Calcium Power Gloss, 9o kronor- Snygg färg på lacket, och billigt är det också!

* Littmarck-armband, finns hos www.leshop.se, 599 kronor/styck- Lite väl dyrt styckpris, men dem är snygga!

* Svarta Spetshotpants, H&M, , 69,5o kronor- Snygga trosor ska införskaffas! Billiga!

* Ljusblå Jeansjacka, Monki, 55o kronor- Rätt snygg jacka!

* Wish Candle xoxo Doftljus, finns hos www.eleven.se, 179 kronor- Fanns många, många ljus - vill ha detta fina rosa ljus!   

Av Linda - 23 februari 2009 19:42

Idag har det vart en rätt så konstig måndag, eftersom jag vart konstant hungrig och jag brukar inte vara sådan som är hungrig som idag. Hmm, knas mage helt klart idag! Så kan det la vara ibland antar jag, jag vet inte..

Har haft lite små ärenden idag som jag har fixat under dagen, och jag var ute och cyklade i 5o minuter idag sammanlagt, lite fram och tillbaka. Fick ta det lugnt efter min lilla vurpa förra veckan, kan inte cykla på som en galning där all snö och is ligger, bara där det är barmark hihi :)

      Har en jälva finn invasion från helvetet, varför kommer de NU? På hakan sitter det tre stycken, skit snyggt, inte! Bara skiten försvinner snart så är jag nöjd och min jävla tandkräm har inte hjälpt heller, värdelösa Pepsodent! Dagens i-landsproblem, jo jag vet! Men tur är att jag inte har de så ofta, får la se det så.


Har vart tvungen att fixa lite idag och eftersom jag vart så hungrig hela dagen fick jag laga något lätt till middag, så jag gjorde Kyckling Röd Curry och lite Sallad till. Perfekt att bara steka, sen är det klart!


Nu ska jag läsa lite, men Ni får ha en bra måndags kväll folks!

Tjing tjong!

Av Linda - 23 februari 2009 17:10

  


Inatt gick ju Oscarsgalan av stapeln, och röda mattan kryllade av kändisar i fina, dyra klänningar.

Bäst med hela galan tyckte jag var att Heath Ledger fick Postum Oscar, och hans familj tackade och tog emot priset.

R.I.P Heath Ledger - den skulle du ha tagit emot själv!


Bilder från Oscarsgalan:

* Angelina Jolie och Brad Pitt- Angelina i klänning från Elie Saab, och hon har världens sexigaste man/accessoar - Brad Pitt!

* Jennifer Aniston- Snygg i en vacker Valentino klänning! Fint med en fläta i luggen!

* Natalie Portman- Snygg i klänning från Rodarte! SJUKTSNYGG och jag älskar färgen på klänningen!

* Sarah Jessica Parker- Snygg i klänning från Dior Haute Couture! Vacker klänning!

* Penelope Cruz- Mycket vacker klänning! 

Av Linda - 23 februari 2009 12:56

När jag såg BECK- Advokaten igår, och när det här klippet visades - då dog jag av skratt, hahaha :D

Han är bäst Gunvald Larsson!! En mer tyken polis än honom - finns det i svenska filmer? Nä, tror inte det.

Jag älskar Mikael Persbrandt han är för sköööön tycker jag, hihi ;)

Enjoy!


Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards