Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Linda - 20 februari 2009 22:00

 

      

   

 

 

      

 

 

      

       

  

Jag har suttit och kollat igenom Cosmolpitans Februari nummer 2oo9, nu för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag hittade mest skönhetsprodukter, men de har ju Cosmpolitan Beauty Awards 2oo9-nomineringarna i det här numret, så därför är det inte konstigt.


Detta hittade jag i Cosmopolitans Februari nummer 2oo9:

* Vita Spetshotpants Hanky Panky, finns hos www.nelly.com, 299 kronor- Vill ha dem här trosorna!

* Elizabeth Arden Intervene Nattkräm, 585 kronor- Vill ha!

* Kms Hairplay Mascover Spray, 29o kronor- Torrschampo/stylingspray.

* IsaDora Wonder Nail Wide Brush Nagellack, 69 kronor/styck- VILL HA! Båda färgerna är snygga, och dem är billiga också!

* Paris Hilton Can Can EdP, 395 kronor- Den här parfymen luktar gott! Den vore inte dum att ha!

* Clinique Long Last Glosswear, 19o kronor- VILL HA! Långtidsverkande Läppglans!

* Lumene Vitamin C+ Radiant Body Scrub, 135 kronor- Återfuktande Kroppspeeling. Borde införskaffa mig den här då min peeling är slut!

* Helena Rubenstein Glorious Mascara, 28o kronor- Volymgivande och uppåtböjande Mascara. Låter som att den här är perfekt för mig!

* Biotherm Rides Repair Pur Silicum Créme 435 kronor- Skyddande Fuktighetskräm.

* Röd Glasskål, Indiska, 159 kronor- Vill ha den här snygga skålen!

Av Linda - 20 februari 2009 17:00

Jag är lite rastlös just nu.. Behöver energi och det innebär att laga mat. Vet inte rikigt vad jag ska göra för mat bara, men jag är lite sugen på Chicken Nuggets, Pommes Frites, Dressing och Sallad till! Hmm, får nog bli så idag det går rätt fort att fixa, och Pommes Fritesen sköter ju sig själva i ugnen - perfekt för sega dagar.  

Annars har det vart rätt fint väder idag. Var ute en sväng och cyklade för lat för att gå idag kände jag. Har bäddat rent i sängen idag med så det kommer bli skönt att lägga sig sen ikväll.

Tror att jag vill ta ett bad sen, men det kommer sluta med en dusch som vanligt lär ju somna i badkaret.  

Vad ska Ni hitta på ikväll då? Har NI haft en bra dag annars? Tjing tjong på Er folks!

Av Linda - 20 februari 2009 12:00

Det snöar, snöar och snöar faaaaaaaan! JAG VILL INTE HA MER NU! Jag är så jävla trött på den här skitsnön nu! JAG VILL HA VÅR, NUUUUUU!

Den här månaden har vart skitkall!! Jag har frusit mycket varje gång jag har vart ute. Januari och Februari är tråkiga skitmånader enligt mig. Men det är faktiskt isen som är värst det är den som ställer till det för alla och speciellt mig :(


Vad händer idag?

Jag har ingen aning jag skulle gått upp en timme tidigare idag har jag tänkt, men jag är så trött nu efter att jag får sova HELA nätter igen då grannarna garanterat fått klagomål... Men det är i alla fall jätteskönt att få sova nu på nätterna, och inte bli väckt varenda jävla natt och ligga vaken i två timmar. Så jag antar att jag är så trött efter det. Att jag får sova igen. Men jag har la både järnbrist och vitaminbrist, Garanterat! Tänker inte äta någon äckel päckel mat för att få i mig dessa. Huvudsaken är att jag får sova.

Hoppas att Ni får en bra fredag folks! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards