Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Linda - 14 februari 2009 18:50

Nu är jag mätt efter att ha ätit Schnitzel, Kroketter, Béarnaisesås och Sallad till!

Nu ska jag iväg på fest hos J., tillsammans med Linda, och sen kommer det säkert fler personer.

Men Ni får ha en trevlig Alla Hjärtans Dag kväll folks! Ciao!

Av Linda - 14 februari 2009 13:42


Igår strax innan halv sex på eftermiddagen gick jag till Linda där hon och jag åt Tacos bara hon och jag, och det var jättemysigt och trevligt!

När vi hade ätit färdigt hann vi med att spela en omgång Skip-Bo. Jag vann igår igen och jag blev jättenöjd. Börjar bli bra på att spela det spelet nu :) Efter det skjutsade vi killarna och åkte vidare till O., Linda och jag, men lite senare kom även J., Kvällen blev väldigt lyckad, och vi spelade en omgång Buzz när vi kom hem till Linda efter ha sett filmen.


Vi hade bestämt att vi skulle se filmen Seven Pounds.  

Jag måste säga att jag hade nog förväntat mig lite mer av filmen faktiskt. Den var inte riktigt som jag trodde att den skulle vara. Visst, historian är la fin så. Jag började fatta efter en stund att det är något som inte stämde. Jag tror att man kanske får se filmen en gång till eller fler gånger för att uppskatta den mer.

Nja, besviken blev jag, men smaken är ju som baken.

Jag ger Seven Pounds ***** 2,5-3 av 5 stjärnor får den.

Av Linda - 14 februari 2009 13:30


Hihi, jag kunde inte låta bli att spara den här bilden :)

JA TACK, säger jag bara...

Av Linda - 14 februari 2009 13:28


Ha en trevlig alla Hjärtans Dag folks!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards