Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

TUSEN TACK..

Av Linda - 6 februari 2009 17:12

Idag har jag vart med Linda och hennes pappa på dagen. Jag skulle få hjälp med att köpa ett skrivbord. Efter att vi hade köpt det till mig lunchade vi på Wokstugan! Mmmm, det var riktigt, riktigt gott med kinamat!

Sen vill jag säga: Tusen, Tusen Tack till Linda och hennes pappa som har hjälpt mig idag med att köpa ett skrivbord, och att montera ihop det! TACK SÅ HEMSKT MYCKET :) Är jätteskönt att ha ett skrivbord nu så jag har en del att fixa framöver med att möblera om lite, ställa in pärmar och sådana saker där. Får ta några saker i taget annars kommer jag tröttna. Jag är så himla nöjd!


Nu ligger jag på soffan, och jag tänkte CYKLA iväg till Willys. Jag är sugen på Bravo Apelsinjuice. Har ingen aning om vad jag sla äta för mat bara känner inte för att fixa något heller. Funderar på att köpa en Vesuvio faktiskt känner mig så himla slö nu. Får nog bli så idag när jag inte har någon ork!

Ni får ha en fortsatt bra fredags eftermiddag folks! Ciao!

 
 
Ellie

Ellie

6 februari 2009 17:31

Haha, tufft, jag har också funderat på om jag ska slå till på Vesuvio idag :p

Haha, ja det kan ju bli jobbigt. Om du inte har hiss förstås. Fast de vore ju jobbigt ändå o släpa den upp o ner.
Du får slå till på massa lås istället ^^

Näe, de är de verkligen inte. Hatar det!

http://estella.bloggagratis.se

 
Ellie

Ellie

6 februari 2009 20:37

Neej, jag ångra mig när jag skulle beställa och tog en kebabpizza istället ^^

Enda pizzan jag äter pizzasallad till är Calzone, till Vesuvio har jag alltid beasås till ^^

Gråta ja, skoja inte. Det är så hemskt. Bara bryta ihop utan anledning liksom.
Känns dumt när man har pojkvän dock, eftersom att vi bor ihop, så försöker jag bita ihop :p
Hur ska man förklara att man gråter när man inte vet vad man gråter för? :p

http://estella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards