Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Linda - 2 februari 2009 22:26

      

 

   

       

 


Tidigare idag läste jag ut Glaze nummer 14 2oo8, och jag tyckte inte att det fanns något speciellt som jag kunde läsa om i just det här numret som jag kan bjuda på. Men det är så ibland.

Så jag har suttit och kollat igenom tidningen efter produkter som jag ville ha ur den istället. 


Detta hittade jag i Glaze nummer 14 2oo8:

* Musse Pigg Brödrost, finns hos www.halens.se, 395 kronor- Vill ha den här brödrosten, hehe! Jättefint mönster ju.

* Lila Kliklacksskor, Bianco, 4oo kronor- Snygga skor och snygg färg!

* Lancôme Bienfait Multi-Vital Nuit Ansiktscreme, 52o kronor.

* Lancôme Vernis Nagellack, 21o kronor- Så snygg färg, men lite dyr!

* Lancôme Fever Gloss, 235 kronor- VILL HA!   

* Biotherm Aquaradiance Loose Powder, 285 kronor- Mirakelpuder som gör huden matt samtidigt som den får otrolig lyster. Det håller dessutom hela dagen.

* Bild på Glaze nummer 14 2oo8.

Av Linda - 2 februari 2009 17:10

Nu jävlar har de gått för långt dem där JÄVLA IDIOTERNA! Speciellt dem som bor under mig, och dem som har sitt sovrum vägg i vägg med mitt! Så länge dem där jävla idoterna bott här i huset har dem stört mig varenda jävla natt! Så nu inatt stod de och HOPPAR i golvet - efter klockan 4! Jag menar, vad fan är det för jävla respektlöshet?! Det är vardag, och folk ska upp och jobba även om dem inte gör det! JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD PÅ DEM NU! I veckan tänker jag gå, och snacka med mitt hyresbolag. Tänker fan inte ha det så här varje jävla natt längre!!!

Mycket svordomar nu, men dem har gått över gränsen för längesedan, och jag är TVÄR förbannad på dem nu!!!!!


Pallar inte med sån här skit alltså, jag gör inte det! Om gårdagen inte var min dag så kan jag ju säga att den här är inte det heller!

Nu ska jag värma Kotlett, Spaghetti och Béarnaisesåsen, detta får bli dagens mat då jag inte fått många timmars sömn inatt!

Av Linda - 2 februari 2009 12:55

Vad roligt - igår hade jag haft 87 besökare :) Sånt är alltid roligt när man får massa besökare! Men fattigt på kommentarer, men det gör inte så mycket! Kul att folk läser den här bloggen. TACK TACK till Er!


Idag är det helt underbart väder ute :) Solen skiner och fin blå himmel är det också, blåser lite granna så det blir lite kyligt, men ändå helt Underbart!

Jag har redan vart ute och gått i 4o minuter idag. Skulle gå och prata med min chef, men jag var lite för seg så hon hade redan gått på lunch när jag kom. Imorgon ska jag dit igen, men då ska jag dit mycket tidigare och prata med henne lite! Efter att ha vart på jobbet gick jag Bangatan, upp på Eriksgatan och hem!

Nu ska jag läsa ut min Glaze, Ni får ha en trevlig måndag folks i solen! Ciao!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards