Alla inlägg under januari 2009

Av Linda - 21 januari 2009 21:10

Jag har kollat lite på www.Forever21.com och jag hittade fina kläder :) Just nu finns det riktigt fina kläder på hemsidan!

Kolla in deras hemsida efter kläder som Du gillar på:

www.forever21.com som sagt!


Detta fann jag:

* Klänning- Snygg klänning till fest och jag gillar färgen!

* Jacka- Snygg är den är jackan!

* Kjol- JAG VILL HA DEN HÄR KJOLEN!

* Korsett- Skitsnygg korsett!

 

Av Linda - 21 januari 2009 17:18


Jag sitter och kollar på herrarnas korta program i Konståknings-EM som i år pågår i Helsingfors, Finland. För cirka en halvtimma sedan åkte Kristoffer Berntsson - jag tycker att det gick rätt bra för honom! Han slutade sjua och gick vidare till finalen. Det är bra och jag hoppas att han kommer på en ännu bättre plats i finalen sen :)

Förra året gick ju Konståknings-EM i Göteborg, och eftersom han är från Göteborg fick han jättebra stöd där! Jag önskar att jag hade vart hemma då så att jag kunde få se dem åka live :) Tycker att det är väldigt trevligt att se på -Konståkning, det är samma med Gymnastik. De sporterna är lite lika varandra bara att en är på is, och den andra är på mattor/redskap. Likheterna är många, de är båda bedömingssporter, och de får poäng för de olika svårighetsgraderna, bland annat är detta några likheter sporten emellan.


Jag har vart på stan idag med Linda. Vi kollade lite i affärerna och sen har vi handlat mat till hennes kalas imorgon! En trevlig eftermiddag!

Nu däremot är jag hungrig och slö och jag tänkte faktiskt grädda Våfflor idag, och till detta blir det hallonsylt! Var så himla länge sen jag åt Våfflor nu så det ska bli väldigt gott :)

Ni får ha en fortsatt bra onsdag eftermiddag folks! Ciao!

Av Linda - 21 januari 2009 12:00

Igår var jag hos Polisen för att kolla om det hade skett något framsteg med min cykel, och den har inte kommit in ännu - det vill säga; någon jävel har den fortfarande i sin ägo :( FÖRBANNADE JÄVLA TJUV!

Efter att jag hade vart hos Polisen gick jag en Powerwalk runda på 4o minuter sammanlagt, och det var skönt, men det kom lite droppar medans jag gick inte så farligt det gick ju, men jag blev blöt om mina fötter efter allt slask som finns på marken.

Jag fick ett samtal igår från S., och hon frågade om jag ville komma hem till henne. Så jag gick dit efter att ha ätit Spaghetti och Köttfärsås. Vi satt och kollade på Bygglov och Andra Avenyn :) Spännande att Hamsa är pappan till Silvia, tycker jag! Sen satt vi och pratade en bra stund - det var en jättetrevlig och lugn kväll :)


Nu ska jag rosta en macka äta den och borsta tänderna. Strax kommer nämligen Linda och hämtar mig. Vi ska till stan och kolla lite sen ska hon även handla mat!

Jag hoppas att Ni får en bra dag folks! Ciao så länge!

Av Linda - 20 januari 2009 17:46


Häromdagen kom jag och tänka på min favorit bok som just heter; Vattenmelonen - som Marian Keyes har skrivit. Jag ÄLSKAR hennes böcker. Om Du gillar chick-litt så tycker jag att Du ska läsa hennes böcker. De är så himla bra. och man kan lätt känna igen sig i vissa saker/händelser som står i hennes böcker. Jag skrattar, jag gråter och jag ler när jag läser den här boken. Nu var det några år sedan som jag läste den, men ack vad jag älskar boken! Jag har ju läst den två gånger också :) Har Du läst någon av Marian Keyes böcker? Eller har Du några roliga och bra chick-litt böcker att tipsa om?


Just Vattenmelonen handlar om Claire Walsh, och det har även skrivits böcker om hennes systrar som är väldigt bra med för den delen och dessa är; En oväntad semester, Änglar och Är det någon där?.

Just den sista boken har jag inte hunnit läsa ännu, men den lär vara lika bra som de andra böckerna tror ju jag :)


Detta kunde jag läsa på baksidan av boken:

Claire ligger på BB och har just fött sitt första barn när hennes man anländer. Inte för att stolt och lycklig för att se sin dotter. Utan för att meddela Claire att han lämnar henne för en annan kvinna, grannnens trista fru.

Förkrossad och förtvivlad flyr Claire från London hem till mamma, pappa och två yngre systrar i det röriga hemmet på Irland. Där ägnar hon några månader åt att dränka sina sorger i alkohol och driva resten av familjen till vansinne. Så en dag inträffar något som får henne att längta efter livet på nytt. Men först väntar hämnden på den otrogne ex-mannen...

Av Linda - 20 januari 2009 11:30

Igår började mitt favorit morgonprogram med Malou von Sivers. Det är ett väldigt trevligt program att börja dagen/morgonen med. Idag är en av hennes gäster Harriet Andersson som har suttit, och pratat om sin karriär och även lite om Ingmar Bergman. Vissa dagar har hon bättre, och roligare gäster än andra dagar, men så är det ju.


Inatt blev jag helt jävla vansinnig på mina grannar igen! NÖTTER säger jag bara - fan fortsätt som Ni gör, och Ni kommer få en jävla massa klagomål på Er! Det bor ändå en del äldre i huset som inte kommer att tolerera detta! Jag blir förbannad när min sömn blir störd, och jag somnar sent varje jävla natt nu i över en månads tid som dem har bott här! Jag vet, det blir en del klagande på grannarna, men de är fan skitjobbiga! Och jag blir grinig när jag inte får sova.


Aja, jag ska till Polisen idag, blev aldrig en sväng dit igår. Fick hem brevet från dem igår också. Höll på att skita på mig lite. Jag visste ju att det gällde min anmälan, men ändå, ett brev från Polisen det var ju inte anonymt direkt. Hade jag delat ut Posten hade jag blivit nyfiken om det var någon jag kände.

Jag hoppas att Ni får en trevlig dag där ute i Sverige folks! Ciao!

Av Linda - 19 januari 2009 21:10


Jag har suttit och kollat i en timme på Idrottsgala., Tycker inte att den har vart lika rolig i år som andra år. Men bäst var att se Björn Gustafsson som en bebis tillsammans med Robert Gustafsson då satt jag och skrattade :)

Jag såg för en fem minuter sedan att Smekmånaden går på TV4 - den är rätt bra den filmen ju rolig emellanåt. Han är rätt söt också - Ashton Kutcher, men även väldigt rolig. Ibland kan det dock bli lite väl löjligt..  

Nu ska jag fortsätta se på filmen och dricka min Varma Choklad - som är så himla gott!

Av Linda - 19 januari 2009 20:32

Jag har suttit och kollat lite på www.asos.com. De har så mycket snygga kläder, skor och accessoarer :)


Det här hittade jag:

* Klänning- Gillar den här klänningen!

* Klänning- Snygg tubklänning!

* Linne- Lite babydoll stuk! Jättesnyggt linne!

Alla kläder kommer från www.asos.com 


Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards