Alla inlägg under januari 2009

Av Linda - 23 januari 2009 16:00

Fan vad jag hatar att få lönen den 27:e varje månad! Jävla kommunskit är det att betala ut lönen den 27:e. JAG VILL HA MIN LÖN NU! Det suger röven att få lönen på tisdag, efter helgen! SKIT! Visst, jag har massa mat i frysen och tur är la det, men jag behöver ändå massa annat. Sen vill jag shoppa också :) Vill åka till Skövde eller Jönköping och shoppa - använda presentkortet som jag fick på H&M i julklapp!

Är inte alls på humör idag! VILL HA PENGAR! Halt är det ute också för den delen höll på att ramla 5oo gånger typ ute på min Powerwalk runda på 45 minuter som jag var ute och gick!

Hungrig är jag också, men jag väntar lite till med att laga mat annars kommer jag bli superhungrig sen! Har i alla fall bestämt att äta Kyckling Drumsticks, Ris, Currysås och Sallad till! Kommer bli jättebra mat idag, och magen kommer bli super nöjd sen!

Nu ska jag fortsätta att läsa i min SOLO! Ni får ha en bra fredags eftermiddag folks! Ciao!

Av Linda - 23 januari 2009 11:22

Magdalena Graaf och Daniel da Silva var idag två av Malous gäster i hennes program Efter tio med Malou von Sivers. De satt och pratade lite och Daniel dansade liiite med Malou också. Magdalena och Daniel är Lätt mina favoriter, men även Laila Bagge och Morgan Alling med deras partners! Kommer bli så spännande att se Let´s Dance ikväll - undrar vem som åker ut? Vem/vilka är Din/Dina favoriter den här säsongen?


Inatt har det snöat det är inte speciellt mycket, men lite granna har det allt kommit! Vet att det ska bli värre däremot har dem sagt! Det återstår la att se. När det gäller snö och regn har de Sällan fel på vädret, tycker jag!


Snart ska jag ut och gå en lång Powerwalk runda :) Kommer att bli riktigt skönt tror jag. Känner mig så jävla slö och slapp i kroppen så det blir perfekt att gå ut och röra på sig! Ska däremot vila idag tills imorgon.

Ni får ha en bra fredag folks med eller utan snö! Ciao!

Av Linda - 22 januari 2009 21:20


Jag hörde den här låten förut, och det var ett tag sedan jag hörde den nu. Minnen, minnen, minnen säger jag bara! I LOVE IT!

This was One of OUR songs!

Av Linda - 22 januari 2009 20:10

Tack till kyssar.bloggagratis.se som sa att jag skriver fel när jag ska länka till min blogg. Du är den första som säger det; så Tack till dig :) Har vart för snabb när jag har skrivit helt enkelt, och inte sett om jag har stavat rätt. Så trött kan jag bli på mig själv när jag är för snabb med att skriva. Men så är det ju ibland! Nu ska jag rätta till felen hädanefter!


Nu ska jag se på Handbollen Sverige-Kroatien - spännande match! Det här laget är ju riktigt bra, och de vinner för en gångs skull :) HEJA SVERIGE!


Annars har den här dagen vart väldigt lugn lite seg och kallt ute! Var ute och gick i 4o minuter - det räckte gott och väl! Ingen värme ute idag inte. Magen blev glad när den fick i sig lite Spaghetti och Köttfärsås detta var ju rester, och de kan inte ligga hur länge som helst. Nu finns det inget kvar - BRA!

Men Ni får ha en fortsatt trevlig torsdag folks! Ciao!

Av Linda - 22 januari 2009 19:05


Jag och många andra tycker att dessa skor är så himla snygga :D

De är sjukt snygga de här skorna, och jag tycker att dem bruna skorna är snyggast! Vad tycker Du om skorna?

Av Linda - 22 januari 2009 17:38

Jag har kikat på La Redoutes hemsida lite efter kläder, och de har ju en hel del kläder får jag säga :) Mycket fint fanns det också. Kolla in deras hemsida om det är något som Du vill ha och kanske vill hitta www.laredoute.se.


Detta hitade jag på hemsidan:

* Söt kofta- Kostar BARA 1199 kronor.

* Linne med volang- Så snyggt linne och världens finaste färg!

* Klänning- Söt klänning! Jag gillar volanger, hihi!

* Jacka- Snygg jacka riktigt snygg!

 

Av Linda - 22 januari 2009 11:34

Jag satt och kollade på Källsöppet hos Ekdahl igår innan jag gick och la mig. Programmet handlade om kändisar som använder droger (något sådant jag missade en halvtimme). Jag vet att Sanna Bråding skulle vara med i en intervju också. Det var en del folk; en polis, journalister/debattörer och andra som satt och debatterade detta ämne.

Jag fastnade för det Marcus Birro sa på slutet: Är det så konstigt att folk använder droger och alkohol i det här landet? Folk mår ju fan skit dåligt idag!

Något liknande sa han, och jag kan fan hålla med honom! Det är inte så konstigt i dagens samhälle, och folk mår bara sämre och sämre..


Nu ser jag på Efter tio med Malou :) En bra start på dagen är att se på detta program tycker jag! Vad ska Ni hitta på idag då?

Jag ska äta lite frukost/lunch - två Våfflor från igår, och sen ska jag ut och gå! Ni får hur som helst ha en bra dag folks Ciao!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards