Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

Nu är jag Nog människa igen...

Av Linda - 25 januari 2009 16:06

Födelsedagsfester är illa, illa :) Speciellt när man blir så full, och så äckligt bakis dagen efter som jag har vart idag!

Men nu har jag blivit en människa efter att ha vilat i sängen i två timmar. Innan det låg jag på soffan och gjorde inte ett skit! Men det får vara så de här bakisdagarna :) Tycker att det alltid är lika skönt att bara lägga sig mitt på dagen, och vila oavsett om jag vart ute eller inte. Men det är bara på helgerna som detta hinns med!

Nu ska jag laga mat! Gör typ ALDRIG det om jag har festat dagen innan, men nu har jag inget annat val när jag är fattig. Så jag tänkte äta Kotlett, Ris, Béarnaisesås och Sallad till! Blir bra mat idag och det går fort.

Sen ska jag bara skölja av mig så ska jag gå till Linda där vi ska ha en myskväll :) Perfekt söndag med andra ord!

Ni får ha en bra söndags folks! Ciao!

 
 
Emelie

Emelie

25 januari 2009 16:33

haha jahaaaa! jag trodde att det var du ;P
Jag var riktigt bakis igår ist. Så där skakis bakis! usch, festerna är kul men inte dagen efter!
Vad bra att ni hade kul i alla fall!

http://fimpen.bloggagratis.se

 
* K Y S S A R

* K Y S S A R

25 januari 2009 18:08

Aah jag förstod att det var en nanan som fyllde :) men du får ju hälsa henne grattis från mig ? =D

men grannar är till för att skjutas :P

http://kyssar.bloggagratis.se

 
Johanna

Johanna

25 januari 2009 21:51

ja verkligen, det var inte rättvist för någon liksom. men men han var väll så olycklig..

http://jonaya.bloggagratis.se

 
* K Y S S A R

* K Y S S A R

25 januari 2009 22:26

haha, fullt ös, det är bra där ;)

men vissa människor är ju idioter haha, vad ska man göra :D

http://kyssar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards