Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

SÅ JÄVLA BAKIS

Av Linda - 25 januari 2009 12:10

OH MY GOD! Jag är bara helt för jävla bakis idag! Vaknade vid halv åtta imorse, och jag bara kände hur allt snurrade, hade spänningshuvudvärk (har nog ansträngt mina ögon för mycket var sådan huvudvärk), och jag mådde så jäääävla dåligt va! Där och då blev jag tokig på mig själv, och mitt spritintag igår. Jag menar, jag drack inte så många groggar - bara tre stycken, MEN lite mer än halva flaskan var ju uppdrucken tydligen :O Glaset var ju så stort också så jag antar att det såg så lite ut då på grund av volymen...


Aja, jag får ju skylla mig själv att jag mår som jag mår idag. Jag antar att jag blev så jävla full eftersom jag hade ätit för dåligt på dagen, så tog det som faaaan på min kropp. Sen är ju jag väldigt liten i min kropp också för den delen, och då tål man ju mindre..


Kvällen var i alla fall jättelyckad tyckte jag =) Fan vad kul vi hade emellanåt. Speciellt när J., någon mer, och jag låg i Lindas säng. Vi fattade inte varför vi skulle lägga oss där och jag skrattade så jag grät :p Det skrattet behövde jag verkligen, hihi! Sen när Linda satt på golvet helt plötsligt och U., tappar pizzan på golvet - att jag inte dog, hahaha =) Det blev riktigt många skratt hemma hos Linda och trevligt hade vi verkligen! Massa kort togs också, haha, jaaa de korten vill jag gärna se, hihi! Inne på Terrassen hade vi jävligt skoj också då de spelade bra musik. Men jag blev lite besviken; J., och jag hade ju önskat en grej som inte kom :(

Hade verkligen en lyckad kväll och mysig var den med för den delen =) Jag var nöjd så kan jag ju säga, hihi..


Igår på morgonen blev jag ju väckt av mina jävla grannar som spelade musik, samma jävla visa idag igen. Samma låtar på repeat. Fick lägga mig och vila igår innan jag skulle duscha, äta och sminka mig eftersom jag blev väckt halv nio. Igår åt jag Chicken Nuggets, Pommes Frites, Vitlöksdressing och Sallad till - mycket gott faktiskt.

Nä, jag ska la lägga mig och sova snart är verkligen ur funktion idag! Hur hade Ni det igår folks? Ciao så länge!

 
 
Johanna

Johanna

25 januari 2009 15:26

jo har för mig att jag läste det någonstans också, ja verkligen skit fint! :) Tycker så synd om hans ex fru också ;/

http://jonaya.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards