Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

5o minuters Powerwalk idag!

Av Linda - 14 januari 2009 16:50

Idag var jag ute och gick i 5o minuter! Det var så härligt att vara ute och gå i solen :) Jag fick till och med lite färg på kinderna såg jag när jag hade kommit hem. Solen sken och jag kunde höra lite fågelkvitter trots min höga musik i öronen. När jag hör musik kan jag inte göra annat än att sjunga med, och det gjorde jag förut när jag var ute på min runda. MEN jag gör det inte när folk är i närheten eller när jag går förbi massa hus. Det är jag lite för blyg för att göra, hihi! Jag var inne en snabbis på ICA också för att köpa CHIC, innan jag gick in där tänkte jag fortsätta gå Bangatan fram och upp runt F-berget, men så duktig orkade jag inte vara idag. Så jag gick hem en lite kortare omväg istället förbi där jag bodde förut. Vart lite varm när jag gick så jag drog upp dragkedjan på jackan som är väldigt varm, men under jackan hade jag min Marwin-munktröja så jag frös inte eller så. Var snarare lite svettig när jag kom hem.

Har Ni också haft en underbar dag?


Nu är magen riktigt jävla hungrig så nu ska jag laga mig mat Spaghetti och Köttfärssås med Majs och Champinjoner i Dolmio såsen :) Var ett tag sedan jag åt det nu tror jag så det kommer bli uppskattat!

Ni får ha en fortsatt bra onsdag folks! Ciao!

 
 
josefine

josefine

14 januari 2009 18:43

jo det är den! :))

http://josefinelind.bloggagratis.se

 
Ellie

Ellie

14 januari 2009 18:51

Så sant!
Ja håller med! Våren är de bästa som finns.
Vilka vårkänslor man får. Det är då jag är som lyckligast.
Guud vad jag längtar! :D

http://estella.bloggagratis.se

 
agnez

agnez

14 januari 2009 20:18

jo älgkött är rätt dyrt.. d är d även fast han jagar.. men gott är de :P blev ingen transplantation, tyvärr... :S så domär på väg hem igen. bara börja om igen.. vänta å vänta... skriver mer om de i bloggen sen så du få väl titta in där.. kram

http://www.agnez.bloggagratis.se

 
Ellie

Ellie

14 januari 2009 22:01

Ah, sjukt gott, och nu har jag så jag klarar mig hela veckan! Haha :p

Håller med. Snart så :D

http://estella.bloggagratis.se

 
kicki

kicki

14 januari 2009 22:06

Tack linda för att du skrev. Det känns skönt att jag inte är ensam. men ändå gör det ont att du mår som jag. Hoppas vi kommer över svinen. iaf killen ja träffa var ett svin. kramar

http://flin.bloggagratis.se

 
josefine

josefine

14 januari 2009 22:17

ja det stämmmer, men jag har så många favoriter av maiden så jag blir tokig. Speciellt efter i sommras när jag var ner till sthlm och såg dom! Det ska jag helt klart göra om :)

http://josefinelind.bloggagratis.se

 
Ellie

Ellie

14 januari 2009 22:59

Hade inte jag heller, jag gick in och snodde från pojkens mamma. Ibland är de tur att hon bor dörr i dörr med oss xD

Du får baka när du får pengar sen =)

Näe, de gör inte jag heller.
November, december, Januari och februari kan jag gärna radera ur almenackan. Eller så kan jag gå i ide dom 4 månaderna ^^

http://estella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards