Direktlänk till inlägg 11 januari 2009

Har ont i min axel..

Av Linda - 11 januari 2009 17:10

SKIT, vad jag har ont i min axel idag :( Det är på vänster sida som det gör så ont, och jag antar att jag har sovit i en konstig ställning eller något sådant eftersom jag vaknade med värk i axeln. Det är väldigt störande och nu orkar jag inte ha ont längre! Jag tar nästan aldrig värktabletter, men nu har jag inget val - orkar inte ha ont längre. Så det får bli en Panodil Zapp det blir nog bra sen om en stund får jag hoppas.


SKIT, är vädret idag också! Det blåser och blåser som fan ute! Tjocka har vi också även om den har börjat lätta lite granna nu. Idag har jag inte satt min fot utanför dörren - aldrig i livet när det blåser så här! Dessutom vad finns det för roliga saker att göra en söndag? Jag har bara slappat jag, och läst i min CHIC och jag kollade lite på School of Rock som gick på TV4 nyss.


Nu däremot är jag väldigt hungrig så jag ska ta och laga lite mat! Jag ska äta Fläskfilé, Kroketter, Béarnaisesås och Sallad till idag! Perfekt :)

Ni får ha en fortsatt trevlig söndag folks! Ciao!

 
 
Ellie

Ellie

11 januari 2009 18:21

Jadå, det var det =)
Jaa, äckligt är bara förnamnet, blod är det värsta som finns!
Det svider lite nu, men de går över =)

Ah ok. Den personen som sa det till mig lär ju inte vart så kunnig på de ämnet iaf ^^

http://estella.bloggagratis.se

 
agnez

agnez

11 januari 2009 19:41

haha ja alla har vi våra små beroenden.. ja me.. helt klart! men de gå i perioder... har laga goo midda ti mej å älsklingen ida. blev älgstek och potatisgratäng :D ska fixa morgondagens midda snart oxå. kotletter. tar juh ett tag att göra så ja tänkte förbereda. har pluggat lite ida. annars ha de mest vart en lugn å skön helg. hoppas du har de bra! kram

http://www.agnez.bloggagratis.se

 
Ellie

Ellie

11 januari 2009 19:47

Ja sant. Det oplanerade blir nästan alltid bäst =)

Ja eller hur. Jag funderar över hur det ska gå för mina barn den dagen jag får några. Gör dom illa sig o blöder mycket så vet man ju aldrig om man svimmar liksom xD

Jo kanske.
Ah, då har ju din vän koll iaf ^^

http://estella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards