Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

Vill ha från Plaza Kvinna December 2oo8

Av Linda - 6 januari 2009 21:55


Nu när jag har läst ut Plaza Kvinnas December nummer 2oo8, har jag kollat igenom tidningen nu efter kläder/skönhet/skor som jag vill ha. Den här gången blev det mest smink, men det blev ett par skor också.

De flesta kläderna går inte att hitta på nätet. Men jag hittar i alla fall lite i varje nummer, och än har jag inte tröttnat.


Detta hittade jag i Plaza Kvinnas December nummer 2oo8:

* MAC Mineralize Satinfinish Foundation, 27o kronor.

* Smashbox Photo Finish Primer, finns hos www.eleven.se bland annat, 375 kronor- VILL HA!

* Estée Lauder Re-Nutriv Ultimate Youth Eye Cream, 1o35 kronor- En fräsch och lätt creme som snabbt gick in i huden och kändes sval och skön. Ger en uppstramande effekt och efter några veckors användning märktes en mindre reducering av fina linjer.

* Juliette has a Gun Citizen Queen Parfym 5o ml, 689 kronor- Jag gillar flaskan.

* Mörkbruna UGG-boots UGG Australia, 2199 kronor- Jag vill ha ett par UGGs. Dessa är snygga, tycker jag!  

 
 
Ellie

Ellie

6 januari 2009 22:18

Jo precis. Det jobbiga med denna intervjun är ju att jag inte vet vad dom tar dit mig för, eftersom att dom troligtvis inte har tjejer i baren, och då vet jag ju inte vad jag ska fråga. Men det löser sig =)

Ah, jag åker bara dit för intervjun, hade man inte vart fattig efter jul hade jag tagit en shoppingrunda också, men men.

Inte så farligt långt, det tar bara 1 timma att åka dit, så de är ju ingen större fara =)

http://estella.bloggagratis.se

 
Emelie

Emelie

6 januari 2009 23:11

Man har ju så himla många gamla roliga och mindre roliga minnen men som är roliga nu att prata om!
Jo men tiden har verkligen gått jätte fort! Men på ett sätt så känns det som att jag har varit här hemma jätte länge också. :P

http://fimpen.bloggagratis.se

 
Emelie

Emelie

6 januari 2009 23:26

Jo men på ett sätt ska det faktiskt bli skönt att åka upp igen, men samtidigt har jag varit hemm i nästan en månad nu så då har jag ju hunnit vant mig vid att vara hemma och så.
Så nu känns det nästan lite sorgligt att behöva lämna alla igen :P

http://fimpen.bloggagratis.se

 
Ellie

Ellie

6 januari 2009 23:28

Näe, det är vi ju verkligen inte ensamma om ^^

Jo, känns lite "ovärt" på det sättet, men man måste ju.
Jag SKA ha jobbet, så är det bara ^^

http://estella.bloggagratis.se

 
Emelie

Emelie

7 januari 2009 01:18

Jo men visst är det så!
På ett sätt ska det bli skönt att komma in i sina egna rutiner igen. Med matlagning, tvättning ja, allt sådant man måste göra när man bor själv som man kanske inte gör när man är hemma och hälsar på ;)

http://fimpen.bloggagratis.se

 
Ellie

Ellie

7 januari 2009 09:14

Jo, det blir ju det ibland ^^

Näe, det var en skitdag rent ut sagt. Men det blev bättre sen iaf, när jag skulle gå o sova, så det är ju bra det =)

Nu drar jag till Sthlm, glöm inte tummar och tår nu :D

http://estella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards