Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

Tjorven och Skrållan

Av Linda - 6 januari 2009 12:21

Jag sitter och kollar på Tjorven och Skrållan på TV4 som började halv tolv. De är rätt roliga de där filmerna. Men sötast är ju lilla Skrållan.

   

Usch vad jag gäspar, men så går det när man har heffaklumpar till grannar som stör min sömn. Inatt var det en som flyttade ut möbler ur sin lägenhet. Det väsnas ju rätt mycket också. Jobbiga grannar gillar jag inte! Men vem gör det? Det gör nog inte någon. Man skulle bo i ett hus, då blir man ju inte störd av några grannar!


Jag får pallra mig iväg till Willys snart, jag vill ha Apelsin Juice :) Har bara jättelite kvar, och det är något jag älskar - Bravos Apelsin Juice. Nackdelen är att det blåser riktigt mycket idag det drar i taket på min balkong. Som tur är har jag inte långt till Willys.

Jag hade ett inlägg igår som jag tog bort, varför jag la upp det från första början var bara irritation över texten, men sen tog jag bort den. Det som stod var ju ingenting som jag stod för! Vara bara dumt att lägga upp det från början, men den togs ju bort rätt snabbt.

Ni får ha en trevlig tisdag folks! Ciao!

 
 
Emelie

Emelie

6 januari 2009 15:17

Om håret är bra så känns nästan allt bra! haha.
Jo jag var rätt sur där ett tag men sen tänkte jag att det är ju ingen idé att jag går och surar under nyårs kvällen för det gör ju bara allt tråkigare.
Jo men jag borde få ut en ny, eller åtminstone ersättning. Det tråkiga är att alla korten som är borta!

http://fimpen.bloggagratis.se

 
Ellie

Ellie

6 januari 2009 15:55

Ja det är det verkligen.
Kunna inte somna riktigt direkt. Tror jag kom i säng runt kl.4, somnade runt kl.5
Inge kul när det är så, men de verkar inte heller som att jag kan vända tillbaka det :/

http://estella.bloggagratis.se

 
Emelie

Emelie

6 januari 2009 17:15

Jo men precis.. Den är ca 2 år gammal så jag får säkert inte ut så mycket tråkigt nog..
Har du några planer för veckan?

http://fimpen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards