Direktlänk till inlägg 15 december 2008

HAYDEN PANETTIERE

Av Linda - 15 december 2008 11:42

I VeckoRevyn nummer 24 (13 november) 2oo8, hade de Hayden Panettiere på omslaget, och de hade även en artikel med henne. 

 

Hayden Panettiere, 18 om livet som superstjärna.. Hon slog igenom i Heroes och fick en hel hord papparazzi-fotografer hängande efter sig på köpet. Men det vilda kändislivet är inget som lockar superstjärnan Hayden Panettiere.

Artikeln är skriven av Johanna Juntunen.

 

Hayden Panettiere har i rollen som odödliga cheerleadern Claire blivit favorittjejen för alla Heroes-fans över hela världen. Blott 18 år hon redan blivit en luttrad veteran. Det enda hon inte vant sig vid är efterhängsna papparazzis. Men hon hanterar även detta. På sin 18-års dag hade hon ett stort party i sitt hus i LA och mot slutet av kvällen bar hennes assistent ut stora fat med tårta till de väntande videopapparazzis som hängde utanför huset.

- Jag försöker göra det bästa av situationen, säger Hayden när VeckoRevyn träffar henne. Sedan jag blev känd med Heroes får jag inte vara ifred någonstans. Jag är ständigt förföljd av en hop skrikande fotografer. De vrålar mitt namn och jag skulle aldrig kunna lämna mitt hus och gå på en promenad och ta en fika. Jag tvingas ha livvakter dygnet runt. 


I Heroes är Hayden utrustad med superkrafter och hon säger att det vore toppen att ha ett hemligt vapen även i verkligheten.

- Jag skulle vilja kunna göra mig osynlig. Då skulle jag kunna "stänga av och på" precis när jag vill och kunna ha lyxen att få vara ifred när jag har lust med det. 

Hayden ler och säger att hon försöker utnyttja uppmärksamheten till något bra.

- Jag arbetar aktivit med välgörenhetsorganisationer som Save the wales och mitt kändisskap har dragit stor uppmärksamhet till detta, vilket är bra.


Hayden menar också att hon är en bra förebild för unga kvinnor och att hon är stolt över att det uppmärksammas att hon på sin fritid arbetar med välgörenhet istället för att drumla runt på Hollywoodsinneställen och åka fast för rattfylla. Hon vill över huvud taget inte förknippas med kändistjejer som Lindsay Lohan, Hilary Duff och Olsen-systrarna.

- De verkar allihop vara snälla tjejer, men vi har inget gemensamt. De gör alla sin grej. Jag gör min. Jag vill inte jämföras med någon annan än mig själv.

 

Men att springa i butiker är inget för vår nya stora stjärna.

- Jag hatar att shoppa. Det behöver jag inte heller, för den delen. Varje dag får jag stora paket med kläder från olika butiker och designers som vill att jag ska ha på mig just deras plagg när jag går på någon tillställning...

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards