Direktlänk till inlägg 10 december 2008

WOW, Ingen Tjocka idag..

Av Linda - 10 december 2008 17:00

Jaaaa, verkligen WOW, ingen jävla skit tjocka har det vart här idag.

Istället har det kommit lite, lite snö. Det har inte kommit speciellt mycket, men det ligger lite på gräset och på marken.

Jag är bara skitglad över att den där tjockan inte existerar här idag. Nu ser man ju vägen när man ska ta sig fram någonstans.


Idag har jag haft ett litet ärende då jag var tvungen att fixa en grej. Som tur var var det ingen kö när jag kom dit utan kunde gå in direkt. Efter mitt lilla ärende var jag ute och cyklade en sväng, gick in på Supermarket där jag träffade båda J,. och jag pratade lite med dem. Skulle köpa mig mjölk och VeckoRevyn. Efter att ha handlat cyklade jag hem igen. Satt och läste i Glamour när jag kom hem, och nu sitter jag här framför datorn samtidigt som Laguna Beach är på på teven.


Nu ska jag dock börja laga mat är väldigt hungrig nu måste jag säga. Idag får det bli Ris, Kyckling Buffalo wings, Currysås och Sallad till.

Ni får ha en fortsatt bra onsdag folks! Ciao


 
 
Ellie

Ellie

10 december 2008 18:17

Näe usch för influensa! Kämpa på med din choklad du ^^

Mm, Is borde också förbjudas, det är ju livsfarligt förfan.
Borde finnas ett verktyg som nån kan gå runt och typ...spruta på isen eller nåt, så att den smälter bort, men inte lämnar vatten efter sig.
Att det blir helt torrt bara ^^

http://estella.bloggagratis.se

 
Emelie

Emelie

10 december 2008 18:54

Ja den gillade jag med! Lacost gör parfymer som luktar gott!
Vad står på schemat för ikväll då?

http://fimpen.bloggagratis.se

 
agnez

agnez

10 december 2008 20:22

jo uppfräschning är bra, men ja vill juh jobba oxå. jobbigt att köra igång under helgen, finns juh ingen att fråga då :S men de löser sej nog. ja vill juh... har jobbat ida å ungarna va helt gaaaaalna :S men jag överlevde! nu fixar ja midda ti mej å älsklingen, lite sent men bättre sent än aldrig! kram

http://www.agnez.bloggagratis.se

 
Ellie

Ellie

10 december 2008 21:10

Ah, hoppas du slipper =)

Haha, ja, de är ju så hemskt ^^
Ah, ska komma ihåg att ta pantent på den. Kommer de en sån grej så vet du att de är från mig xD

http://estella.bloggagratis.se

 
Ellie

Ellie

10 december 2008 21:37

Ja, man blir ju verkligen helt död då.

Mm, håller med. Dom gamla lär ju ha de värst på vintern. Det kan inte vara lätt.
Förhoppningsvis har jag lyckats uppfinna den där saken innan vi blir gamla ^^

http://estella.bloggagratis.se

 
Helen

Helen

10 december 2008 22:10

Hej
jag jobbar som timvikarie på ett äldreboende här i stan nu.. men jag vill gärna ha ett vikariat eller ngt annat fast.. så att man får bättre koll på sin ekonomi osv. för nu är det så att man kan bli inringd närsomhelst o jag vill gärna ha ett schema att gå efter ist...
kram

http://firstclassgirl.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards